• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • fru 2006

Godmorgon brudar¨

Vilket jädra väder
    Pissregn hela tiden och snart blåser peruken av

• Linum

Det är helt hopplöst att hitta en frisör som förstår ens hår och en själv... Och så får man betala hutlösa summor för det...*hrmpfff*

Idag ska vi köpa gran! Vi får besök i helgen, och nästa vecka ska vi ha julfest på tisdagen. Vill ju gärna ha så mycket jul som möjligt innan jul.

Tezz: Du verkar vara omgiven av idioter

• TezzAmore

Linum: Åh, va mysigt med gran! Jag tror att vi väntar en vecka till. Julen har blivit så konstigt detta året. Den liksom kom så plötsligt?!

Angående "idiotierna" jag hoppas inte att utrycket "man bli som man umgås" stämmer i detta fallet!!

• Ab fab

Jag går med i klubben "vilken jäkla morgon". Arg o sur o förbannad. Trädgården ser ut som en lerhög. Igår var halva trappan borta. R är bortrest och jag hatar hantverkare (åtminstone när de är hemma hos mig). Ösregn o massor av jobb

• TezzAmore

lykke07, din stackare! Skickar en tröstpepparkaka och lite glögg via webben...

• Linum

Jag fick en önskelista från M idag. Massor av bra grejor för en gångs skull. Är annars utrustad med en familj som aldrig önskar sig något - och ändå alltid förväntar sig att få julklappar... Sade ett år att "den som inte önskar sig något får heller inga klappar". Då blev det rush.. *fniss*

Brukar själv lämna iväg min önskelista till tomten i slutet av november (så att jag ska hinna glömma av vad jag önskat mig!)

• TezzAmore

Av någon anledning så vänder sig alla till mig för presenttips. Inte nog med att jag får planera vad vi ska köpa till vem, jag får även planera vad tex. min mamma kan köpa till mina svärföräldrar osv. Snacka om att det är jobbigt!

• Carma07

God morgon. Håller med er andra om vilket pissväder det är. Är det vintern som har kommit till Göteborg?

Vad mysigt med gran. Vill också ha en, men får inte plats. Nu är det för övrigt 22 dagar kvar tills vi får nyckeln till huset. *yippie* Min familj är också tråkig vad gäller önskelista. Helst hade de struntat i julen, men det går inte jag med på

• TezzAmore

Det är så svårt att handla julklappar iaf. till våra föräldrar som redan har allt. Sedan fyller min pappa och sambons mamma är strax efter nyår, så man får försöka spara nån present till dess. Fast detta året blir extra svårt, båda fyller jämt! Hade köpt Mamma Mia biljetter till svärisarna i julklapp, men svärmor får den som födelsedagspresent istället. Så nu står vi här utan julklapp till svärisarna och ingen födelsedagspresent till farsgubben... *suckar*

• Carma07

Tezz: Har också problem med en pappa sm fyller i början av januari. När man precis har lyckats krångla ihop en julklapp ska man krångla ihop en present också. Håller med att det är svårt att köpa till folk som redan har allt.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?