• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • bauti

Ingen dum idè, jag snor nog den till mina julkort.
    Hoppas ni "nya" här kan komma med på pyssel. Nyfiken på att se vem det är bakom era alias.

• Carma07

Fru 2006: Vad elak jag var. Det var absolut inte meningen. Självklart får du också komma med den 20/1. Tänkte inte på att jag skrev det under raden till little mermaid.

Little mermaid: Vi har inte bestämt när vi ska skicka iväg inbjudningarna ännu. Känns som man vill komma lite längre i planeringen först. Men det bästa antar jag är innan sommaren sätter fart.

• Ab fab

o ett hundbensformat med Linus på till dig

• Ab fab

jag tror att linus i frack kommer bli ett kanonsnyggt smycke.

för er nyanlända- linus är inte bautis blivande

• bauti
    hihihi, som min blivande brukar säga:
    Om du gav mig 10% av det du gosar med hunden vore jag överlycklig.
  • TezzAmore

Nu tror jag att jag smäller av!

Det ringde en kund och frågade efter Afrogruppen?!?!? Jag trodde att han skojade, efter att vi pratat en stund frågade jag honom om detta var ett skämt, då bad han mig dra åt helv*ete!

Jag blev lite arg och la på, men samtidigt kunde jag inte låta bli att skratta! Hahah! Någon som hört talas om Volvo har en afrogrupp?

• TezzAmore

vilken konstig dag, nu ringde det en tjej och försökte boka en taxi! hahaha!

Undrar om telia har fel på sina ledningar eller nått???

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?