Faen, va tråkigt det är när kollegor beter sig som nötter!!
En kollega (vi kallar honom Sven) blev skit sur på att jag gett ut några hockeybiljetter till en annan kollega utan att säga till Sven först. Det var nämligen Svens tur att ta dom. Problemet är att enligt reglerna som jag fått så har man inte hämtat ut biljetterna senast på matchdagen blir det först-till-kvarn som gäller och det hade ju inte Sven gjort så när en kollega kom och hämtade dom efter kl.14.00 så lämnade jag ju ut dom! Han tog det väldigt personligt och blev jättesur på mig och har snackat runt en del nu. Hade det varit kunder som Sven skulle gå med så skulle han väl sagt det då, eftersom biljetterna är för kundträffar! Då hade ju kollegan som hämtat biljetterna fått lämna tillbaka dom. Men jag är helt övertygad om att han hade planerat att gå med några vänner istället pga. vissa saker han sagt under eftermiddagen. När han gick för dagen nu sa han att han försökt boka egna biljetter men att de var slut så nu skulle dom ?bara? gå ut på restaurang och äta. Jag frågade vilka han skulle gå med och då blev han först tyst, sedan svarade han ?ja, hmm? två kunder!? Jag sa till honom att då fick han ju skylla sig själv eftersom han hade ju haft möjlighet att pratat med kollegan, men inte gjort det! *aaaah!!* Nu är han skitsur, men han får ju skylla sig själv. Vi hade samma system förra året och då var det ju aldrig några problem! *ååååååååh!* Sicka människor! Dessutom är jag ju bara budbäraren, varför är det alltid så att budbäraren är den som blir skjuten?! :-S