• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

Hallå tjejer..
    DEt var ett tag sen jag var här inne nu. Helst så vill man ju sitta framför datorn och snacka bröllop hela dagarna lång.
    Men det har ju inte blivit några bröllopsplaneringar på siståne. Men har fått upp julstjärnan och adventljustakar. Och drack glögg och titta på lilla sjöjungfrun igår, så himla sööööööööööööt!

Men imorogn ska jag till engelska tårthuset!!
    Hur långt innan ska man börja titta på blommor förresten?

• Nides

va mycket fel man skriver, när man skriver fort!! hahahahaha

• Ab fab

Åh engelska tårthuset- va kul!

Tezz/Linum- jag övningsjunger just nu till min korridors stora glädje

• TezzAmore

lykke07: Jaaaa, julkänslor!!

• Ab fab

jag hoppas att min vännina skall göra min blomsterboll. Hon är hobbyflorist som är riktigt duktig. En boll till mig, knappnålsblomma till R o hans bestman och blommor till borden. Jag tror att det blir minigerbera i lila, cerice och orange i bollen. Till herrarna en gerbera och på borden en av varje färg i en enkel vas.

När vi fikade var det någon (Linum?) som hade sett en sida om hur man gjorde blomsterbollar (inte svart bruds)

• Nides

När jag bodde i kortedala så hade jag världens bästa florist nedaför mig. Hon gjorde min kompis brudbukett och den blev helt underbar. men det känns lite för långt bort. Få se om jag kan övertala nån som kan hämta de den dan. Eller beställa hemkörning! hahahaha

• Linum

lykke: det var ingen blomsterboll, utan en bollbukett (med stjälkar).

• Ab fab

aha... jag har ett minne som ett katrinplommon just nu.. sorry

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?