• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Jag provade ett par, de var supersköna men jag tycker att de var lite för dyrt. Dom kostade ju 1200 kr!!

• TezzAmore

Nu ska jag gå hem! Kram på alla!

• Linum

Nu har denna tanten varit på Svahns. Provade lite olika modeller, och fastnade för en "trådlös" top och en rak snygg kjol. När jag letar efter modellen på Nixas hemsida, så finns den inte... något irriterande : ( Danska tanten kanske skrev fel nummer på min komihåglapp....

• bauti

När jag var ute på stan i går slank jag in på bröllopsaffärerna (två st) på Linnegatan och den som ligger mitt i mot pusterviksteatern. Alla tre hade rea och rätt mycket klänningar kvar . Värt att kolla kanske för er som inte slagit priken i kistan än.
    Bara en liten tanke
    Natti på er!
    Kram

• bauti

*fniss* priken, spiken skall det va. Ingen vidare på stavning i dag = värre än vanligt

• Linum

Åh, vilken härlig dag!!!

Tvätta kl. 8. Ner i tvättstugan, 4 vån. Lägga in tvätten. Upptäcka att det inte finns något kulörtvättmedel i burken. Upp 4 vån. Hämta ny förpackning. Ner 4 vån. Upptäcka att det jag hämtat är vittvättmedel. Upp 4 vån. Upptäcka att det inte finns någon mer förpackning i skåpet. Ut till bilen. Köra till Maxi. Köpa kulörtvätt. Hem. Slänga in tre maskiner. Upp 4 vån.... *slutkörd*

Jag tänkte att jag skulle träna idag

• Fröken Malm

Morning!

Var på Tony´s Högtidskläder igår och kikade på skor och slöja. De hade ett par skor som jag var intresserade av men som inte fanns i min storlek.
    Slöjorna var sådär....

Tjejen var dock väldigt trevlig och hjälpsam.

Kunde inte låta bli att titta och känna på vissa klänningar......

• TezzAmore

Fröken Malm! Hur gick det på MakeUpStore igår?

• Fröken Malm

Det gick jättebra! Gick hem med varor för 750 spänn!! (Egentligen 250 eftersom jag hade 500 i presenkort...
    Hon sminkade mig jättefint, även om jag inte var så förtjust i ögonskuggan. Nu har jag i alla fall bestämt att jag ska sminka mig själv till bröllopet.

• Linum

Fröken Malm: vad kul det låter! Måste nog önska mig det i födelsedagspresent också. Var du själv på kursen eller sitter man flera stycken?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?