• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Jag skrev ju nämligen "Jag vill ha en där killen...." Hahaha!

• Carma07

Jag har en fundering på en caketopper som är lite mer "konstnärlig". Kommer inte ihåg vilken sida jag såg den på. Min tanke var att man ka spara den efteråt och bygga om den så man kan ha den ståendes någonstans sedan. Helst ska den ju passa övrig inredning hemma och så blir det ett fint minne. Får leta upp sidan så jag kan visa er.

• Carma07

Jag har hittat den jag menar. Nu ska vi se om jag kan länka, har aldrig provat det innan.
    www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=989026

Den är lite dyr och antagligen även lite stor. Den kommer absolut långt ner på vår lista, men det skulle vara kul att ha något sådant.

• Fröken Malm

Carma07,

Den kan du ju ha som prydnad i framtiden, eftersom den är i porslin.

• Ab fab

Bauti: Ja Nide saknas. bara vi inte har skrämt bort henne. Eller att hon jobbar för mycket

• Carma07

Jag tror Nides jobbar. Hon var väl inne i morse och sa god morgon iaf.

• Linum

Bauti: Vi har varit på Maxi och köpt en trepack med bakelser. Jag tyckte din idé var så bra, så vi lånar den! Det blir ju vansinningt mycket billigare och köpa där än någon annanstans.

Hade ni fått något specialpris på bakelserna?
    Man kanske kunde pruta, tänkte jag.... : -D

• Linum

Nu har vi käkat bakelser... *proppmätt* Det lutar åt passionsfrukten. Den var supergod!

• Carma07

Tezz: Där fanns ju massor av fina. Vart har vår bröllopsbutiksägare-to-be tagit vägen.

Linum: Passionsfrukt låter jättegott.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?