• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

ja det får bli luktsalt o tena i handväskan

• bauti

Skall bege mig till frissan med Linus. Han börjar se ut som en snöboll.
  • Ab fab

var du hos hundbutiken igår? hittade du något kul?

• TezzAmore

Jag är inte så orolig för min "ståstil" utan mer för min "gråtstil"! Har en känsla av att jag kommer att gråta som ett litet barn eller möjligtvis stortjuta! Ve o Fasa!!

• Carma07

Man kanske ska välja en klänning som böljar sig vackert runt en när man har svimmat och ligger i en hög där framme. Då är ju klänningen snygg iaf

• Fröken Malm

Min kille tycker inte vi ska så tårdrypande sånger i kyrkan eftersom han garanterat kommer gråta.....Gulligt!

• bauti

skall till hundbutiken medans Linus e hos frissan.
    Det här med gråtstil, aaaaaaaaaa. Får ta ett par valium innan så man e lite avtrubbad

• Carma07

En fråga bara; var gör man av näsduken? Antar att man får välja en bh så man kan stoppa ner den där och det bara är att hala upp den där tårarna kommer. För min del så behöver jag nog ändå fylla ut bh:n med något så varför inte en massa näsdukar.

• Carma07

Fröken Malm: Vad gulligt!! Man kanske ska välja riktig glada låtar så man fylls med sprudlande glädje och energi.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?