• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Carma07

Hon kanske har festat lite för hårt på sin bröllopsdag.

• Fröken Malm

Gud vad löjlig man är! Gick precis ner till ICA för att köpa lunch och lyssnade på "För kärlekens skull" på min iPod. Drömde mig bort att jag var i kyrkan och fick en tår i ögonvrån......

Poff!! Var visst vid mejeridisken på Ica.......

• TezzAmore

Fröken Malm: Dagdrömma är bara nyttigt! Så länge du inte krockar med mejeridisken under tiden!

• Carma07

Så det finns bröllopsnäsdukar?!

• TezzAmore

Jättesöta och fina servetter juh! Synd bara att de verkar endast finnas sånna i USA...

• Ab fab

jag är ju traditionalisten jag tycker att tygnäsdukar är finare- och lite mer praktiska. Går inte sönder så man får en massa små pappersbitar på altarringen o så färgar de inte ner klänningen

• Ab fab

Precis. jag har mormors bröllopsnäsdukar och jag tror att min blivande svärmor har kvar sina så jag kan låna. O jag har säkert kvar min från konfirmationen

Fast jag måste ju erkänna att jag gråter mest när jag är arg. Jag är usel att gräla med - jag är tvärförbannad o så sprutar tårarna som värsta kalle anka

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?