• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Tänk tjejer, detta är vår sista jul som ogifta!

• bauti

En sak jag kom å tänka på nu när jag kollade på modellerna i bröllopsklänning.
    Varför står dom som om dom har magknip eller skitit på sig???

• Carma07

bauti: Det är väl priset man får betala för att dra in magen max.

• Carma07

bauti: Bra idé med beställningen. Ett bildbevis måste ju vara bättre än ett nummer. Då kan de ju bara inte göra fel.

• Fröken Malm

Tycker alla modeller (Utom på Nixas hemsida) ser likadana ut i kroppen.

Enligt andra desigers kanske det bara är kvinnor som är 180 cm och väger 40 kg som gifter sig. När det själva verket är "riktiga" kvinnor med goa runda rumpor och tuttar!

• Carma07

Fröken Malm: Man får hoppas på att det bara är på bilderna det är så och att butikerna har klänningar i "riktiga" storlekar.

• bauti

Vi "riktiga" kvinnor finns inte i bröllopsvärlden.
    När jag var och provade klänningen på ramonas fick jag som svar, när jag påpekade att klänningen jag provade var begagnad om jag skulle köpa just den, att det finns inte så många brudar i just den storleken. VA!!! jag e en 42:a. Det e ju inte det att jag e 150 cm lång, utan 175. Inte konstigt att var en 42:a med tuttar (lite stora kanske) men ändå.

• Ab fab

nu måste jag ju surfa brudklänningssajter för att kolla om de ser ut som bauti säger

hittade en länk till bröllopsbilder här på BT- prceis sådana vigselprogram jag vill ha
    www.nogg.se/photos2.asp&idHomepage=6101

• Carma07

lykke: Gillar dem. De är fina

• TezzAmore

Lykke: Det julkortet du gillade gjorde jag med inspiration av just det vigselprogrammet! Stilrent men ändå inte tråkigt! *I like!*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?