• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Carma07

Linum: Satt precis och läste på det inlägget. Ska man tro på det inlägget då? Det kanske är någon som luras där istället. Hur ska man veta?

• TezzAmore

Carma07: En snabb fråga, va kallas den där jättetunna dubbelhäftande "tejpen" som du använder? Det är alltså inte den vanliga tjocka... .-) Förstår du vilken jag tänker på? Jag letar på Panduros hemsida men kan inte hitta nått sånt.

• Carma07

Tezz: Jag vet vilken du menar Jag har köpt min hos kortmakaren (den breda tejpen). Men jag har även köpt en hos Panduro som var väldigt smal. Ska kika runt på deras hemsida och se om jag hittar den. Återkommer om det.

• TezzAmore

Tack! Jag håller på att göra en (lååång) inköpslista...

• Carma07

Tezz: Jag kikade runt och hittade det under "Papper&kort" och sedan vidare under "Häftkuddar, tejp, klämmor...". Tror det var på andra eller tredje sidan. Den som jag har köpt är den dubbelhäftande som är bara 3mm eller 6 mm, kommer inte ihåg vilken. Men jag såg att det fanns även bredare. Det borde funka utmärkt med dem.

• TezzAmore

Carma: Menar du den med artikel nr:667881? Jag tycker den ser lite småtjock ut. Var inte den du använde tunn, nästan som vanlig tjep?

Nu har jag gjort en önske-dröm-lista på saker som jag hittat på Panduro. Om jag skulle köpa allt jag skrivit blir summan 1004kr! *hjälp*
    Tur att det var en önskedrömlista, annars blir det en fattig jul!

• Carma07

Tezz: 667881 är tunn. Ibland är det svårt att se på bilden hur den är. Även den andra som heter 667882 är tunn. De andra som jag hittade som är lite bredare heter 667510 och 667512. De ser tunna ut på bilden iaf. Tror att de kan vara lite lättare att använda om man vill fästa lite större bitar av papper.

• TezzAmore

Tack! Jag sitter och kikar på Kortmakarens hemsida. De har helt underbara kort! Åh! Jag måste åka till floda nån dag!

• bauti

God morgon!
    Skall ronga atelje mb och beställa min klänning i dag
    Hoppas jag inte hittar någon annan senare, rena mardrömmen.

• bauti

Vad e ronga???? Det skall vara ringa.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?