• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

God morgon! Tack för en trevlig fika igår tjejer! Jag mådde apa när jag åkte in till stan, men efter några timmar med er piggnade jag till!

Lykke, jag lyckades få tag på Mamma Mia biljetter, men det var endast tur. Man måste börja logga in typ 10 min. innan. Då blir man placerad i kö. Sedan handlar det om tur me. När jag skulle köpa biljetter till Rolling Stones förra året tog det en timme innan jag kom fram på nätet, däremot lyckades jag komma fram på telefon efter en halvtimme...

• TezzAmore

appropå den 20. Har inte köpt kalender för nästa år, men tror inte att det ska vara något speciellt den 20:e, så räkna med mig!

• Ab fab

jag skickade ner min mamma att köa men hon har inte kommit fram ännu.. suck. jag attackerar ticnet - hoppas vi får tag i nå
    got

• bauti

Tack för senast. Synd att jag inte kunde stanna längre. Darling tog med mig på retaurang med mysig promenad efteråt.

20 e absolut inte för tidigt. Jag kommer!!!

• Fröken Malm

Trevlig fika igår brudar!

Ska kolla den 20:e jag med.

Lycka till med biljettköpandet!
    /Fröken Malm som såg Mamma Mia 4 gånger i London och bara ÄÄÄÄÄLSKAR den musikalen

• bauti

planerna för dagen är att besöka hundaffären som ni nämde i går. Hur kan jag ha missat den????? KATASTROF
    Sedan besöka remmans (tor jag det heter) på linnegatan, gick förbi där i går och rean var i full gång. Vem vet, kanske fyndar något

• TezzAmore

Lykke, hur går det?

Önskar jag kunde hjälpa till!

• Ab fab

jag fick handlat juklapp till R igår. Åhlens hade öppet när jag gick hem- kanonbra.

Så kul- lördagen den 20 är inbokad. Så där lördagslunchtid kanske? Mer info efter alla helger

Måste säga det igen- fantastiska kort ni gjort. Jag är grymt impad o ser fram emot all hjälp

• TezzAmore

Carma: Tack för att jag fick korsförhöra dig om kortteknik igår! Vill du bli min pysselmentor?

• Ab fab

jaaaa... jag fick biljetter. inte en helg o inte så bra biljetter vi vill ha men åtminstone biljetter. Jag visslar mamma mia med intensitet.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?