• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • bauti

Åååååå, tur att just du hänger med oss

• June2008

Kanske de....beror kanske på om nån tycker det e nåt o ha...hehe...kanske inte faller alla i smaken o sen vet vi inte än om vi kommer få lånet samt bidraget...tar lite tid o skriva ner allt o hitta alla leverantörer. Vi ska inte tala om val av saker man ska ha! Det finns så extremt mycket skräp o sånt som är vackert o välja mellan men man kan ialf inte ha allt :/ hehehe

• bauti

Ingen som e inne i dag?

Snart skall vi iväg och titta på festlokalen. Lite pirrigt. Berättar hur det gick i morgon (eller senare här).

Ses i morron!

• Ab fab

Godmorgon. Nu skall jag snabbt städa av här, packa datorn o ta kort på Knut. Sen är det dags för fika. YIPII

Är mycket nyfiken på vad du tyckte om Ordenshuset bauti

• Nides

Sitter fortfarande på jobbet och har inte blivit klar!!! F*N..
    Hoppas att ni har skoj iaf!
    mmm jag vill oxå vara där.. En annan gång då.

Kram
  • June2008

Ja precis sitter också här o jobbar en hel del. Letar leverantörer/grossister för visa varor som e svårflörtade! Samt skriver listor på dem vara vi ska beställa och hur mycket hela kalaset kommer kosta. :P

Det finns en sak ni skulel kunna hjälpa mig med....är det något som ni inte hittar i Sverige eller som ni inte vågar beställa hem från tex Ebay som ni tycker borde finnas i Sverige för brudpar som vill ha nåt speciellt eller annorlunda till dekoration? Det e liksom våran grej att köpa in sådant som e svårt o hitta och folk inte kan hitta just i Sverige.....kör på med era konstigaste ideér!!! Kan vara både romantikst som udda.
    Gäller dekorationer för vigsel (även borligt) o fest eller tex inbjudningskorten och brudpar för tårta...etcetc :D
    Har märkt att det e många saker som efterfrågas som defenetivt INTE finns i deta land. Eller till hutlösa priser!

• June2008

jag har själv haft svårt o hitta det mesta för vårat eget bröllop så det e så jag sett att det finns inte allt eller nåt liknande....massor man får hitat på själv eller tillverka själv...tycker att det e synd för "oss lite udda" hahaha ;)

• Ab fab

Hej på er!
    Kul att träffas. Tre timmas fika bara flög i väg. tack för tips om skor, blommor, julgodis...

jag skulle tycka det vore jättekul om vi kunde få ihop en pyssel- och knåpdag efter jul. det var så fina julkort igår och jag behöver massor av idéer och inspiration till inbjudningarna. En lördag i en udda vecka i januari-februari. en lördag då huset är "övergivet" som jag vet redan nu är 20 januari- är det för tidigt?

• Linum

Det är lika bra att boka in det redan nu! Jag kommer!

• Ab fab

fasiken... jag försöker boka mamma mia biljetter... men kommer inte fram... ilsk!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?