• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Goddagens!

Nu har jag beställt fler stämplar. Blev så sugen efter att ha inspekterat Carmas kort. Tar med dem nästa gång.

Jag har sådan himmelsk träningsvärk i rumpan och baksidan låren idag. Man känner att man lever och har muskler om man säger så.

• Fröken Malm

Till er stämpelproffs,

Kan man montera stämplarna och använda dem på samma dag eller måste de ligga och "stelna" eller nåt sånt.....

Kanske dumma frågor, men är man novis så är man! Hade tänkt gå till Panduro efter jobbet och inspireras.......

• Linum

Det är bara att montera på. "Skummet" man använder (skumplastplatta) häfter på ena sidan. Panduroflickorna kan säkert hjälpa dig om du frågar dem.

Min ena katt (Gösta) har precis dekapiterat en stackars blåmes - på balkongen, genom ett kattskyddsnät... Blåmeshuvudet ligger numera på markisen hos grannen under och resten av meskroppen låg under badkaret. Jag jagade runt Gösta medan han hade fågeln i munnen, och när jag fick tag i honom och slängde ut honom på balkongen igen, kom den andra katten (Majsan) och snodde till sig fågeln... Hon drog runt den under varje säng, soffa, fåtölj i hela lgh, så nu torkar jag blod på golven... Det är riktigt spännande med katter. Alltid händer något... Kanske skulle skaffa mig en Knuttomte istället - han verkar ju snäll.

• Fröken Malm

Gösta ska ha credits för att han lyckades fånga en fågel GENOM nätet på balkongen. Riktigt proffs!!

Du kanske ska ta dig en extra titt under täcket ikväll när du går och lägger dig så det inte ligger nån "käck present" där också....Min svärmor har fått mullvadar, åkersorkar, björktrastar och kopparormar i sängen genom åren.......

• Linum

Nu ska jag bara gå ner till grannen och förklara varför det ligger ett blåmeshuvud på hans markis

• TezzAmore

Jag vill också gå till Panduro och inspireras... det är ju så roligt att pyssla!

• Carma07

Vågar man avslöja att man inte har sett denna populära serie SATC mer än bara strösekvenser. Vad jag har förstått så har jag missat något iaf.

Fröken Malm: Det är bara att använda stämplarna direkt efter de är monterade. Vad kul att ni blev inspirerade.

• Linum

Flickor flickor - ni har julgodismail!

• Carma07

Blev avbrott i mina skriverier. Nu blir jag nyfiken som har varit på Panduro och kollat in deras nyheter; har de börjat med omonterade stämplar?

Mmmm- julgodismail-mmm- *rusar dit och kollar*

• Carma07

Vad fel det blev Menar naturligtvis..."Nu blir jag nyfiken, NI som har varit på Panduro..."

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?