• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Malm: Sa hon nåttom hon hade fått in mycket bokningar än för nästa år? Pris?

• Fröken Malm

Tezz,
    De börjar komma så smått sa hon, men hon var inte överhopad. Dock tror jag att eftersom augusti är en populär bröllopsmånad så kanske det är bra att ringa och fråga.....

Hon sa att det skulle gå på mellan 1000-1400. (Mellan tummen och pekfingret)
    Det var tydligen rätt många ändringar som behövdes göra, eftersom jag vill att hon ska lämna lite av längden till en släp bland annat.....

• TezzAmore

Ja, du har rätt... man kanske ska ringa och höra åtminstonde... kan du maila över telefonnummret? Jag har lappen tillsammans med kvittot och klänningen hemma hos Svärföräldrarna.

• Ab fab

Tjing
    nu är jag på kontoret efter en dag med långa möten.

Att inte ha sett sex and the city är en klar brist. jag fick hela boxen i födelsedagspresent. när jag var utan jobb en period såg jag nog ett par avsnitt varje dag

jag kommer inte ihåg vad den här underklädesbutiken i Stockholm heter men den är bra. Skall se om jag kan få tag i ett namn. Det är ju en sak man inte vill behöva tänka på under bröllopet... att brösten sitter på rätt ställe menar jag.

Jag jaga halshuggna småfåglar låter som en mindre skojig sysselsättning men lite impad är jag över att "kattskrället" lyckads fånga fågeln

• TezzAmore

lykke07: Kom på vad affären som jag prata om heter. Gustav Mellbin! Var det samma som du tänkte på?

• TezzAmore

Gustaf med F ska det va..

• Ab fab

ja visst Gustaf Mellbin på Västerlånggatan

• Linum

Ni måste kolla in tråden "tjejer ni är lurade"... read and laugh

• Fröken Malm

Hahha! Såg inte att du varit inne och skrivit samtidigt!

Herregud!!!

"dessutom kan vi stava", Moahahhahhahah!!!

• Linum

Jag kunde inte låte bli... jag var på väg att vara MYCKET mer elak, men jag kunde inte med att såra den stackars dyslektikerns hjärta...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?