• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Carma07

Godmorgon!

lykke: Vilken pest- och pina dag. Låter som om det inte kan bli värre iaf. Kanske ingen tröst när man blivit av med favvostövlarna och huset läcker. Men det låter som en riktigt härlig helg. Hoppas du kan njuta av den ordentligt.

bauti: Vilken elegant klänning. Om du är rädd för att ångra dig så får du inte titta på fler klänningar sen när du har beställt.

• bauti

Jag vet att jag inte får kolla på fler klänningar. Alla jag kollat på nu har jag jämfört med dennna. Ingen passar fröken, så det e nog rätt klänning.

• TezzAmore

God morgon tjejer!

Bauti: Jag håller med Fröken Malm. Jag har ju också redan köpt min och tittar därför inte efter några andra. Min klänning satt perfekt och därför kommer jag inte ångra mig ändå. Din klänning var jättefin, klassisk och samtidigt livfull med alla detaljer och urringningen! *Go for it!*

Lykke: Din stackare... inte kul med trasiga favvorskor och vattenläcka. Hoppas att du hittar nya favvoskor snart igen och att läckan inte var allt för förödande.

Fröken Malm: Hittade du nått papper på stan igår?

• Linum

Ni som har varit på svahns i kba - måste man alltid ringa och boka tid, eller kan man bara komma dit en vanlig veckodag?

• bauti

Linum, Det e bara att knalla dit en vardag. Jag var där när dom öppnade. Skönt att ha hela affären för mig själv.

• TezzAmore

Jag åkte dit en lördag. Hade tur, precis när jag kom gick det ett par personer så vi hade affären för oss själva i nästan en hel timme! Det var jätteskönt! Går du en vardag tror jag att det kanske är mindre folk... när tänkte du åka dit?

• Linum

Hade tänkt åka idag, men det sket sig eftersom de inte har öppet på onsdagar. Det får bli imorgon. Skall bara reka lite och se om det finns något snyggt i nästa års kollektion. Är lite inne på en Lilly, och vill veta ungefärligt pris på dem.

• TezzAmore

Åh, det är ju så himla roligt (och överväldigande) att prova klänning! Jag var där i ca. 1,5 timmar, men det kändes som 20 minuter...

• Ab fab

bauti- skall du åka ner till Hässleholm? jag tänkte ju göra en tur dit i vår o det vore kul att få lite förstahandsinfo.

Tycker fortfarande lite synd om mig men det värmer gott med er omtanke. Skall nog dricka ett o annat glas skumpa i Stockholm. Tror jag behöver det

• Carma07

Fröken Malm: Det är inte priset som gör klänningen. Den blir ju inte annorlunda bara för att den är på rea, så jag är helt övertygad om att du kommer att vara absolut lika fin i den. (fick inte med detta i mitt förra inlägg) Dessutom är det ju kul att kunna lägga lite mer pengar på övriga saker som du skrev.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?