• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Fröken Malm

God Morgon tjejer!

Bauti,
    har du nån bild på din klänning?

Igår satt jag och gjorde 25 inbjudningskort, 22 to go!! (Dock bara utsidan, ska printa texten och stansa fast på insidan vid ett senare tillfälle, läs: efter julhysterin!)

• Ab fab

Godmorgon
    igår var ingen bra dag. först kunde jag inte låsa cykeln för cykelnyckeln var av, sen fick jag inte gjort mycket nytta under dagen- möten, möten...., stövlarna gick sönder när jag skulle gå hem. mina favvosar. Gamla så ingen idé att laga dragkedjan. O sen blev vi fattiga- vattenläcka så vi måste gräva upp trädgården o lägga nya rör ( ja inte vi utan entreprenören) usch- va pengar.

• Fröken Malm

Lykke, Åh nej vad trist!!!! Typiskt att allt ska hända samma dag. Fast å andra sidan kan det ju bara bli bättre idag!

• bauti

Fr Malm:
    www.ramonadesign.se/
    Gå sedan in på brudklänningar.
    Atelier Diagonal (andra rutan) 2006 modell 16-29
    modellen heter 331.

lykke:
    Aaaaaaa, stackare.

• Ab fab

ja jag kände mig lite lagom ilsk o sur över livet. det blir säkert bättre idag- skall bara sitta vid mitt skrivbord o jobba. Det känns bra. O i morgon jobbar jag halvdag. Sen blir det frisören, tåg till stockholm, middag, musical (singing in the rain) o hotellövernattning (nordic light. shopping på fredagen o sen på middag till blivande svärföräldrarna. åker hem på lördag igen

• Fröken Malm

Bauti,
    Jättefin klänning! Det är ju sååå snyggt med knyt i ryggen. Snygga ringning också.

• bauti

Tack Malm.

Nu har jag ågren. Poppupp fönster i hjärnan. Tänk om jag ångrar mig å hittar en annan klänning. Aaaaaaaaaaaaa

• Ab fab

bauti- kanonsnygg klänning. snyggt med "båtringningen" eller vad det kan heta

• Linum

Godmorgon!

Bauti - klänningen är helt underbar! Du kommer inte att ångra dig. Det är så himla snyggt med sådan ringning!

• Fröken Malm

Jag ser det så här: Jag har redan köpt min klänning, som egentligen var ett impulsköp första gången jag överhuvudtaget var och provade. Klänningen var på rea så jag slog till direkt. Tanken har slagit mig att jag kanske hittar nån finare klänning, och just därför letar jag inte. Jag kommer inte prova några fler klänningar eftersom jag inte vill försätta mig i situationen att behöva välja......

Jag intalar mig själv att jag kommer vara lika snygg i min reaklänning som nån annan klänning. Tänker istället att lägga krut på slöja, hår och blommor. Och givetvis snygga underkläder!!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?