• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Va roligt för dig att du fick tag på några tillslut! Jag hade tur och fick tag på 4 biljetter till en lördagkväll i Maj. Sambons föräldrar ska få 2 biljetter i julklapp. Vi var i Stockholm förra året och tittade på Mamma Mia. Det var verkligen jättebra och passade för alla, gammal som ung!

• TezzAmore

Nästa gång det kommer något stort eftertraktat biljettsläpp, kanske vi kan snacka ihop oss om det är fler som vill gå. Jag hade ju kunnat köpt biljetter till fler om jag visste att det var fler som ville följa me... Lätt att va efterklok!

• Ab fab

Jag såg den i stockholm förra våren. så himla bra. var lycklig i flera veckor efter det

det är så bra att ni alla är så duktiga på att pyssla o fixa. så tacksam för det. inför 20/1 skall jag sammanställa lite frågor jag har o som jag behöver er input på- hur man får alla att känna sig välkomna oavsett språk t ex

• Carma07

Goddag på er. Tack för fikat igår. Jättekul att träffas även denna gång. Otroligt vad tiden bara kan flyga iväg.

20 januari bokar jag in. Ingenting planerat vad jag vet nu iaf.

Tezz: Jag blir gärna din pysselmentor. Jag hjälper dig så gott jag kan.

• Ab fab

Bauti
    har du varit i hundbutiken? Har du shoppat åt Linus (eller var det mannen *s*)

• Linum

TezzAmore: Var inne på sally och sara... har du sett bracli? spetsstring där stringen är av pärlor... Hallå...

Måste vara hur bekvämt som helst. Stringen är en string som går hela vägen runt, om ni förstår vad jag menar...

Tack för igår - alltid lika trevlig att se er!

• TezzAmore

Linum! Var det inte du som skulle ha äpplen som dekoration? Om du tittar på länken som Lykke skrev ovan, så skrivs det om värmeljushållare gjorda av just äpplen!

• Ab fab

Tjuvkikade på sally o sara-sidan. Sådana trosor hade Samantha i Sex and the city

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?