• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Mitt nick blev gigolo... Det hade varit intressant.

Nu ska jag ner till bilen och släpa upp min nya kontorsstol. Fast jag glömde köpa handtag, så det blir en IKEA-rush senare ikväll igen...

• Ab fab

lykke blir källarmästare- lykke07 agent.

jösses jag borde gått hem för länge sedan...

• TezzAmore

Har skickat över en liten grej på mailen... Höj volymen och njut!!

• June2008

Uhmm vad e det för gaydansare o burger king grillare ni sniksnakar om? :D lät kul!

Får se om jag kan komma på Söndag eller ej eftersom jag håller på o startar ett bröllops företag och måste skriva ner alla varor ja ska köpa in samt vad alla kostar i första inköp till butiken. Vi ska nämligen ansöka om pengar o bidrag så måste ha en budget snart/ast. :) Hoppas på att öppna i början av nästa år nämligen. *glad o hoppar upp o ner*

• Ab fab

får jag din mejladress så kommer sidan. tyvärr ingen länk så jag kan inte lägga in den här tyvärr

• Linum

Hallå där! Vad är det för företag? Vad ska ni sälja? Man kanske kan vara presumtiv kund?!

• bauti

Hahahah
    Om man skriver hela mitt namn blir jag drag quen, inte så långt i från bambatant

• June2008

Flamingjune20@hotmail.com :)

Med risk för att göra reklam nu då...men men företaget existerar ju int eens än på papper eller ens vid namn då vi inte kan välja mellan dem vi kommit på...
    Vi ska bröllopsspecillicera(stavning? :P) oss men kan även hyr ut saker och ska ha en del saker som passar även för andra högtider.
    Uthyrning av dekorationer till kyrka/vigselokal och om man vill kan man även hyra dem till tex ett dop/namngivar cermoni hemma. Sen ska vi sälja festsaker och pappersprodukter mm för dem som vill dekorara visa saker själv eller göra sina egna fotoalbum eller inbjudningskort. Ska även ha massa andra smått o gått (även kanske "annorlunda" grejer)som man inte kan hitta i Sverige eller bara på nätet för flera hundralappar eller bara i Stokholm.
    Men i stort sett dekorationer av alla slag.

• June2008

Okej där blev det fel när jag suddade! TYPISKT! Vi ska ha majoritet bröllops saker men även visa saker som man kan ha till andra högtider som dop etc.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?