• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • bauti

God morgon!!!
    Det e nu på söndag vi skall ses.

• Ab fab

Att vi skall ses kommer jag ihåg Men skall jag sätta upp adventsstakar nu i helgen???

• Midsommar07

Jag är också lite förvirrad kring när det är advent. Enligt min lilla almenacka så är det nu på söndag enligt en annan nästa söndag?! Skumt? Kan man inte bara bestämma sig för att det är nu, så att man äntligen kan få ta fram alla julsakerna.

• Ab fab

jag tror det är nästa helg för att julafton är den 4 advent. Men det verkar som en o annan almanackstryckare inte heller varit lika förvirrad som jag.

• bauti

Lykke
    Det e nog jag som var snurrig där. Har inte sovit så mycket i natt.

• Fröken Malm

Det är mycket riktigt advent nästa söndag, det är bara jag som tjuvstartat!

Inte min mening att förvirra....

• Nides

Hej Tjejer...

Tog sovmorgon idag... Aaaaaaaaaaaah...
    Men nu är jag på plats.

Jag har världens skummaste arbetkamrat. Hon är helt enkelt jobbig o läsa. Ena dagen är hon din bästa vän o nästa så hälsar hon knappt tillbaka när man hejar om man nu har gjort nåt som hon inte tycker om, allt ska ske på hennes vilkor.
    Tycker inte om det. Känns så högstadiet, men jag kanske ska strunta i henne helt.
    Hahaha känner mig som en fjortis!!!

• bauti

Skit i henne. Det e hon som e en fjortis. Hon kanske e släkt med skumtomtarna hahah

• Nides

det är hon säkert! Ljuspunkten är att hon slutar snart!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?