• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

HAHAHA... vilka härliga planer. Jag funderade länge på att bli läkare tills jag insåg att det var dumt eftersom jag är så himla rädd för sprutor....

Sen ville jag ha getter... Hur kan man va så dum. Efter att ha bott granne med en getflock i Tunisien inser jag att det är extremt olämpligt. De luktar illa!

Prinsessa har jag aldrig drömt om- kanske därför jag inte har några prinsessdrömmar när det gäller bröllopet.

Sen jag var två år har jag kallats för stadsministern av familjen. Jag gillar att prata o ställer mig gärna i centrum av gruppen. Jorå... varit reseledare ....

• bauti

I morgon slår vi nog 1000 inlägget i hamn.

• TezzAmore

Midsommar07: Börjar ditt namn på L?

Fröken Malm: Jag ville också bli lastbilschaffis när jag var liten! Ville resa runt och se världen! Va lustigt! Har nämligen aldrig träffat någon som haft samma "konstiga" ide som liten! Haha!

• Fröken Malm

Min lillkusin är yngst och enda flickan och kallas "kommendoran" av sina storebröder för att hon är sån boss!! Som kärringen i Emil i Lönneberga.....

• Fröken Malm

Tezzamore,
    Hahahah! Alla andra tjejer ville bli sjuksköterska, flygvärdinna eller sekreterare, så jag vågade ju inte egentligen erkänna att jag ville bli lastbilschaffis. Skönt att träffat nån av samma skrot och korn! Hahahha!

• TezzAmore

Malm: Ja, det var lustigt!!

• Midsommar07

Tezzamore: Mitt namn börjar på M men många missuppfattar mitt namn och tror att det börjar på L. Jag har ett ganska ovanligt namn som är en förlängning av ett vanligt. Ha ha vad invecklat det blev nu.

Skall ni alla gifta er i Götet?

• TezzAmore

Midsommar07: Om du har lust kan du maila över ditt namn och var du är någonstans just nu till min mail: tereza79@hotmail.com

Jag har en känsla av att vi pratar om samma ställe...

• Ab fab

Vi kanske skall byta fik på söndag. Vallgatan är kanske lite väl "posh" för er lastbilschaffisar Taxifik med flottiga mackor med stekt ägg istället*s*

• Fröken Malm

Midsommar07,

Vi gifter oss i Tuve Kyrka och har festen på Stora Holms Säteri. Du då?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?