• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Jag tycker att vi är värre än värst... Speciellt Knut* - han är värst av oss allihop...

* Knut är lykkes trädgårdstomte...

• TezzAmore

Jag kan tänka mig vilket intryck folk får av att läsa våran tråd...

Här kommer en sammanfattning:

Bambatanter
    Skumtomtar
    Flanellskjortor
    Bröllopsplaner
    Knut, trädgårdstomten

Konstigare blandning får man nog leta efter!

• bauti

*asg*
    Tänk dig en prinsessklädd bambatant

• Ab fab

Det är väl som livet -alldeles förvirrande. O när ni väl för se bilder på Knut (som egentligen heter Knut August) kommer ni förstår min förkärlek för honom *s* Jag har tilloch med en fotobok om trädgårdstomtar inköpt på Designtorget.

Fast har vi inte pratat om något vettigt- jobb, kärlek, boende, vänner? Bröllop har vi väl nämnt något om?????
  • TezzAmore

Skulle vi ta med något på söndag?

• Midsommar07

Sådär normala verkar ni ju vara så då kan jag ju passa in bra! Skall försöka krångla mig ur mina söndagsplaner så att jag kan komma och se hur ni är i verkligheten. Kommer Knut med? Jag har en viss kärlek till tomtar, allt sedan "Trolltyg i tomteskogen".

• Midsommar07

Så då har ni inte bestämt något ställe utan skall bara ses vid kopparmärra?

• bauti

Ta med tips som ni har. Jag tar med mitt lilla block igen. Lykke kommer antagligen med datorn under ena armen och knut under den andra

• bauti

jo, vi skall rikta våra tår till cafe vallgatan sedan.

• Ab fab

Tezz- inget med på söndag förutom bröllopsplanerarböckerna om ni kan.

Midsommar- Knut gillar inte att resa men kommer jag ihåg kommer bilder på honom.

Fasiken... jag borde verkligen jobba lite.... Idag är det svårt. Nu skall jag snart packa ihop o behge mig till träningen

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?