• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • June2008

Jag e 26 o bor i Backa me fästmannen.

• Linum

*puffpuff*

Det är så jobbigt att behöva leta efter tråden...

• Fröken Malm

Linum,
    Du har den med i dina favoriter, det är enklare att leta där.

God Morgon på er förresten!

Någon som varit på Skiathos, i Grekland?

• Ab fab

Godmorgon

Inte arbetssugen idag heller-konstigt

Nej har tyvärr inte varit på Skiathos. Har jobbat i Grekland men på betydligt "vanligare" orter som Rhodos

• TezzAmore

God morgon tjejer! Har precis stigit upp! Mår något bättre idag, verkar inte ha någon feber, men har ont i huvudet och halsen istället... *suck* Det är inte kul att vara hemma sjuk. Jag börjar känna mig lite rastlös, men samtidigt så orkar jag ju inte göra annat än att bara sova...

Vilka är det som kommer på söndag?

Lykke
    Fröken Malm (Holm!! )
    Bauti
    Linum
    Carma
    Nides
    Juni2008

Var det inte en ny tjej till?

Var det vid Kopparmärra vid kl 14?

• Linum

Mina föräldrar var på Skiathos för två år sedan. De sa att det var väldigt vackert, ganska orört och bergigt. Bra bad och en sjujävla backe upp till hotellet... De var bruna och utvilade (läs "har läst flera böcker per man"), så det måste ha varit bra.

Fröken Malm: vadå favoriter? Är jag dum eller?

• Ab fab

Linum
    klicka på Lägg till denna tråd i mina favoriter så har du den mer tillgänglig

• Ab fab

Hej Tezz
    Skönt att höra att du mår bättre. Att du är rastlös är ett bra friskhetstecken. Hoppas att du orkar komma på söndag!

• Linum

Hon är inte bara dum - hon är blind också... Var hittar jag det?

• Linum

Nu helst plötsligt funkar det... Jag har tryckt på "favoriter" flera gånger, men det har inte funkat. Nu kan jag! *tralala*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?