• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Tvåkanten är en jättebra restaurang. Supermat och superservice.

• Ab fab

Om man skall gå på riktigt bra krog tycker jag att basement o thörnströms är de bästa i Göteborg

• Little Mermaid

TezzAmore:

Såg i en annan tråd att ni också gifter er den 25/8. Kul! Vart ska ni vara? Vill gärna veta vart ni andra ska gifta er också.
    Vi gifter oss på Orust.

• Ab fab

dolly5 - är du med oss fortfarande?
    vill du hänga med o fika på söndag. Garanterat överdosering av bröllopsprat utlovas
    Vi kan mötas upp i stan för ta oss ut till Mölndal i så fall

Tezz- tack för erbjudande om sjuss. finns det plats hänger jag gärna på

• Carma07

TezzAmore: Tack för skjutsen, jag hänger gärna också med om det finns plats kvar.

Dolly5: Om du fortfarande vill hänga med så är du välkommen. Jag kan också hänga med lykke och möta upp dig någonstans på stan. Kom med om du kan, vi har det jätteroligt!! Iaf hade vi det förra gången vi träffades som var den första. Och jag tror nog att vi kommer ha lika kul den här gången också. Eller vad säger ni?

• Ab fab

men jag stavar ju som en kråka... skjuts.... får skylla på att min normala skrivna kommunikation dagtid är på engelska o franska... kanske blir förvirrad

klart vi kommer att ha trevligt. det kan ju bli annat med oss närvarande *s*

• dolly5

Hej, jag vill jättegärna följa med! Jag har bara haft fullt upp så jag hinner inte vara inne så mycket på nätet som jag skulle vilja. När och var hade ni tänkt?

Ser fram emot att träffa er alla!!! :)

• bauti
    Aaaaaaaa, min gubbe skall ha fotbolls söndag här. Jag dör. HJÄLP!!!!
    Vi får ta plan B. vad det nu var????
    Ett alternativ e att träffas hos någon annan eller att ses på ett kaffe (där inte ljudnivån e för hög).
  • Nides

Bauti det är ingen fara! boys will be boys!!

Då var det bara och börja fundera på vart vi ska sitta?!?!!? Ideer på mysiga caffeer?
    Ska vi sitta någonstans avsides eller ska vi sitta centralt??

• bauti

Ett ställe med skööööna stolar, så e jag nöjd. LÅNGT bort från fotboll.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?