• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Carma07

Jag tror att bauti brukar vara lite mer aktiv på kvällarna här Vi får väl avvakta till imorgon och se om hon har dykt upp här under kvällen

• Nides

Va roligt vi ska ha, älskar att lära mig nya saker. Få inssperation och rent av "sno" vissa ideer

Vi hade ju två nykomlingar oxå ju... ska bli kul. Bauti har inte vart inloggad på msn heller. Hon heter "snart spanien"!! Vi få hoppas på snart sverige!!

• TezzAmore

Tycker fortf. att vi ska skicka Knut efter henne!

• Ab fab

Knut är en lagom rund man i sina bästa år. Tyvärr utan propeller så han är inte så förflyttningsbar Men jag skall verkligen försäka ta med mig idolbilder på honom tills på söndag.

Va ni är händiga. jag är så avundsjuk. Jag är kreativ i tanken men inte genomförandet, dvs jag kommer på bra idéer men behöver hantverkare för att genomföra dem.... Har inte fått pappret jag beställde ännu men lovar att ni skall få se det också

• TezzAmore

Jag måste bara få skryta lite om min älskling! Iron Maiden spelar på Scandinavium ikväll och en kompis ringde nyss och sa att han hade en biljett över, men min älskling tackade nej för att vi ska gå ut och äta och fira vårt första år som förlovade! Jag sa till honom att han kunde åka om han ville, men han sa att han ville hellre vara med mig! *snuttis* Jag har verkligen tur som fått tag på en sån sötnos! Och så säger han att han inte är romantisk! Alltså, grabbar verkar inte fatta va romantik är! Det är ju så mycket mer än rosor och en ask choklad!

• bauti

Hej mina vänner. E nu tillbaka i regniga sverige. *huttrar*

Vad ni har skrivit mycket. över 20 sidor att läsa igenom, phu *svettas*. Det får bli underhållningen i morgon.

• bauti

Ps
    Ingen knut har jag sett till

• Nides

Välkommen tillbaks till vår regniga göteborg!

Tezz; det var verkligen gulligt! Ibland så har de sina stunder som gör att man bara smällter. Synd att det inte händer oftare!! hahaha

Nu ska jag sova. ska ju upp 5! Jippi. GODNATT!

• Carma07

Godmorgon på er! För en gång skull så verkar jag vara först till kvarn idag.
    TezzAmore: Vilken gullig M2B. Det är väl verkligen romantik om något.

Bauti: Välkommen tillbaka. Hoppas ni har haft en bra semester.

• Ab fab

God morgon på er.

Bauti välkommen hem. Antar att du är utvilad och solbränd *inte så lite avundsjuk*. Har dina lokalproblem löst sig? Behöver du fler idéer?

Tezz- så romantiskt. Jag är ju ingen hårdrockare precis men Iron har ju extremt lojala fans. Såg ett helt gäng igår på väg hem från jobbet. Kände mig vääääldigt medelålders

Inget spännande alls den här veckan. Jobb o träning bara

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?