• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Åh vilken fart det har varit på er flickor!

Tusen tack för alla gratulationer!! Jag känner mig faktiskt lite äldre idag. Det var stelt att stiga upp ur sängen imorse, jag fick plocka fram käppen för att ta mig upp. Sedan fick jag ta hjälp av rullatorn bort till bilen. Jag har firat i tre dagar kan man säga! I fredags köpte jag ett paket tryffel och satt och svullade framför tvn. På lördagen blev det hemmagjort pizza och tårta till efterrätt. På söndag middag hos sambons föräldrar. Där blev det tre rätters middag OCH tårta! Jag var livrädd när jag skulle ställa mig på vågen imorse, men tack o lov var den snäll mot mig! Jag hade på något konstigt sätt tom gått ner 2 hekto?!?! Kanske har jag kommit på någon ny diet? Tårtdieten?

Little Mermaid: Va mysigt med en förlovningfest! Låter som ni hade trevligt! Själv så har sambon och jag varit förlovade i exakt ett år idag! Han friade halv 1 på natten, så igår när vi gick o la oss, ställde jag väckarklockan på halv ett. Vaknade i en dimma inatt, gav sambon en puss och gratulerade oss och somnade om. Tyvärr var det nog inte värt det, han kom inte ihåg att jag gjorde det! Hahaha!

Lykke: Va underbart att få åka bort och bara rå om sig själv så där och va kul att ha valt ring! Jag har än så länge inte hittat någon som jag gillar.

Dolly05: Välkommen till tråden!!

Tjejer, när var det Bauti skulle komma hem?

• Ab fab

Min vännina som är hobbysilversmed rekommenderade en guldsmed. Jag litar på hennes omdömme Hittade precis rätt ring med en gång. M2B gillade den med en gång. 0,5 karat safir och rödguld. Väldigt "ren" och enkel design - rätt modern i formen

Carma- du har helt rätt med skorna. Fast jag blev så glad att jag visste vad jag ville ha.

Går igenom full mejlbox på jobbet, men skulle faktiskt hellre ligga hemma o läsa. Fantastisk bok- Anna Gavalda Tillsammans är man mindre ensam. Ni måste läsa den! En sån riktigt må bra bok

• Fröken Malm

God Morgon på er tjejer!

Välkommen till tråden, Dolly!

Lykke,
    Låter som om ni hade en mysig helg i Warsawa.

Själv har vi haft besök i helgen av ett par kompisars kompisar, som vi egentligen inte känner så man var ju lite nervös eftersom vi inte riktigt känner varandra. Vi hade hur skoj som helst!!!! Roligt när man verkligen klickar.
    Igår var jag i Vänersborg och hälsade på en kompis som jag inte träffat på 4,5 år. Konstigt när man inte träffats eller pratat på så länge, men det känns ändå som om det var igår man träffades.

Än så länge inga framsteg med inbjudningarna.........(MÅSTE börja snart!)

• TezzAmore

Fröken Malm: hihihi! Vi kör dubbeltråd! Har du köpt allt material till korten? Ta med lite på söndag så kanske vi kan komma med lite tips! Jag fick presentkort på Panduro så jag ska åka dit och shoppa lite materiel till julkort! Åh, det är ju så kul att pyssla!

• Fröken Malm

Japp, allt är inhandlat, det är bara en "spark i baken" som gör att jag ska börja, som saknas. Heheh! En kompis har erbjudit sig att hjälpa.

Förresten, vilken tid är det som gäller på söndag?

• Nides

Godmorgon tjejer...

Lykke va skoj att du har hittat din ring.
    Ta som sagt med dig bild på skorna du vill ha så kan man håll utkik efter de. Kanske kan fråga brorsan, han jobbar ju på sko affär!!!

Tezz: tårtdiet.. mmm kan nu tänka mig det.
    äta tårta varje dag.. mmm *drömmer bort mig*

Jag har syndat hela helgen. Men tog igen det igår. Körde en härlig step-pass. Kände mig riktigt duktig då och idag blir det dubbelpass spinn och body pump!!!

Bauti kommer denna veckan. För hon kunde ju vara med när vi skulle ha vår träff den 24. så....

Har ni börjat köpa era julklappar förresten?

• Nides

Förrsten så kanske vi ska ha en plan B om det inte blir hos Bauti. var ska vi träffas i så fall???

• Ab fab

Tror att bauti skulle vara borta en vecka. I så fall borde hon komma hem idag, men är inte riktigt säker. Har vi bestämt någon tid?

Ang Knut så vill jag bara informera att jag har letat fram hans alldeles egna ljusslinga som han dekoreras med under advent. Knuts frågespalt kan tyvärr inte svara på klänningar, secondhandförsäljning och brudars längd

• TezzAmore

Hittade tidigare i tråden att Bauti skulle vara tillbaks den 19/11, alltså igår! Vi får hoppas hon tittar förbi här idag, så får vi veta mer!

Lykke, ok, men knut kanske har lite juldekorations eller bästa pepparkakstips?

• Fröken Malm

Jag har köpt följande i julklapp:

DVD-film till min älskling
    Tidningsprenumeration till både mamma och syrran

Har handlat samtliga julklappar på nätet, mycket skönt!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?