• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

god morgon god morgon...
    Härlig väder vi har i gbg idag... Mmmm myyyyyys

• Carma07

Godmorgon på er. I helgen blir det först ett lite försenat födelsedagsfirande ikväll och i morgon ska jag iväg på fest. Däremellan ska vi väl försöka komma igång och packa ihop vårt bohag.

Little Mermaid: Förlovningsfest låter kul!! Grattis till förlovningen förresten!!

• Linum

Grattis till förlovningen, Little Mermaid. (Du vet väl att disneyfilmen kommer på dvd?..)

Vi skall städa förrådet... skitkul. Imorgon har vi konsert i Domkyrkan, och sedan blir det nog cafésitting på stan *mums*.

Ganska roligt att jag köpt tärnklänning, men inte ens tittat på brudklänning än... framförhållning eller inte... : )

• TezzAmore

God morgon tjejer!

Little Mermaid: Va skoj med förlovningfest! Grattis igen!!

Vart ska du åka och titta på klänning någonstans?

• Little Mermaid

Linum: Japp, har redan köpt den! Vi tittade på den igår kväll. Har alltid älskat den filmen. Så himla gullig! Havet är djuuupt...

• TezzAmore

Carma07: Är det möjligtivs du som ska ha det försenade födelsedagsfirandet?

• Little Mermaid

TezzAmore: Jag ska antagligen köpa begagnat. Har hittat många fina på Köp & Sälj här på BT. Var och tittade i brudaffärerna där de säljer ut uthyrda klänningar och de är ju mycket dyrare än de man kan få tag på privat.

• Carma07

TezzAmore- Det är jag som har fixat lite med födelsedagsfesten, men den är inte för mig.

• Fröken Malm

God Morgon brudar!

ÄNTLIGEN fredag!

Linum,
    Vi städade vårt källarförråd förra lördagen, 3,5 h på kvällen. Inte den roligaste lördagsaktiviteten, men man känner sig SÅÅÅÅ duktig efteråt!

I helgen får vi besök från Norrland av kompisar, vi ska gå ut och äta, gå på Liseberg och ha allmänt mysigt!

• Linum

Jag hade gärna köpt en klänning begagnat, men problemet är att det inte verkar finnas så hemskt många brudar som är 1.75... Varför är alla så himla korta?!!

Får väl köpa någon till ord.pris, eller också kanske jag ska vara kall och vänta till rean nästa höst... borde ju hinna det innan 6 oktober... tänk om jag då inte hittar någon jag vill ha? Min m2b har sagt till mig att jag kan väl köpa till ordinarie pris, blir det för dyrt drar vi in på något annat. Han föreslog att han bara skulle ha frackjackan, och inget mer... *fnisselifniss*

Little Mermaid: Jag har längtat efter den filmen sedan 90-talet! "Hela min värld" hade varit något att ha i kyrkan!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?