• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

MMmmmmmmm.... håller på att välja ut tårta... låter inte detta gott?

"Sockerkaka, Vaniljkräm, Hallonsylt, Passionsfromage"

Fast om jag fick välja själv skulle jag ta bara choklad! Men det är ju fler än jag som ska äta den...

• TezzAmore

Oj! Alltså tårta till min födelsedag och inte nån bröllopstårta!

• Little Mermaid

Jag älskar pizzor med parmaskinka, mozzarella, tomat, basilika mm. Mums.

Tårtan lät jättegod. Jag gillar också choklad. Det finns en massa goda chokladtårtor ju. Såg en länk på Aftonbladet, där de korat Sveriges godaste kladdkaka. Den som valt till vinnare såg verkligen smaskig ut (smält nougat på toppen). Ingen tårta visserligen, men ändå. Jag hade gärna kommit på kalas och fått äta den!

Jag har börjat prova runt och visst är det kul! Det finns så många vackra klänningar! Synd att man inte har festklänningar oftare. Det är kul att klä upp sig ordentligt ibland.

• TezzAmore

Jaa! hur kunde jag glömma bort Mozarella! Det är ju hur gott som helst på pizza! Vi var i Italien i sommras och de hade bara Mozarella på pizzorna (iaf. de vi åt!) *mumsigt!* Åh, längar tillbaka... Det var underbart att resa runt och vara helt fri i tre veckor...

Men åandra sidan, vi har ju roliga grejer framför oss nästa år!

• Linum

Jag håller med Little Mermaid om pizzan! Men glöm för all del inte att slänga på ruccola!!! Lite pesto droppat över gör susen också. Här har vi nämligen en riktig gourmet...

• TezzAmore

Linum: ruccola, vilken bra idé! Sambon käkade en pizza i Italien med någon färsk krydda som såg ut som solrosskott men som smakade Ruccola. Den var så fin så vi tom. tog kort på den! Jag tar gärna emot fler förslag!

• Nides

hej igen... varje gång jag försvinner så måste jag ju läsa två sidor för att hinna ikapp ju, ni är flitiga tjejer.

Jag vill jätte gärna göra en secret box, men jag är alldeles för feg. Men jag tänkte be en kompis ta lite roliga bilder i secretbox-anda som han ska få i julklapp. Tänkte göra en almanacka!!!

mmm Pizza.. yummi.. "tacoköttfärs" och lite taco grejer är asgott på pizza!
    och tårta... mmm chocklad tårta eller chockladmousetårta.. eller chocklad..
    tror att jag är hungrig... hi hi hi

• Ab fab

pizza med tomatsås, lök, färska tomater och fetaost men ingen vanlig ost är gott. så lägger man på ruccola o lite örtölja efter den har varit i ugnen.

• TezzAmore

God morgon tjejer! När jag läser gårdagens inlägg blir jag alldelels hungrig!! *mums* Pratade med sambon om tårta och då tyckte han att jag skulle beställa 2 (!!) tårtor! En till oss och vännerna på lördag och en liten till oss och föräldrarna på söndagen. Jösses, jag kommer ju behöva träna i en vecka efteråt! Det känns lite galet att göra så, men sambon tycker så och då ska jag ju inte säga emot... hehe! (Kan det vara söt-tarmen som talar nu?)

• Ab fab

Mornings
    åååå en sån där när jag inte vill gå upp ur sängen, jag ville bara kura in mig i mitt täcke. Men här är jag på jobbet, nu skall jag bara se till att göra lite nytta.

Ang tårta. Titta på de här
    www.tarthuset.se/

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?