• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Alltså 19/20 November 2005!

• Linum

Vi (hela min familj) var i Rom en vecka i september för att fira min pappas 60-årsdag. Tredje dagen gick vi själva och efter en hel dags promenerande satte vi oss på ett café vid Piazza Navona och beställde in två stora öl. In kommer två sejdlar med 1l öl i varje... Efter en liten stund säger min m2b att "jag har köpt en liten souvenir till dig". "Nähä... när hann du med det? Vi har ju gått tillsammans hela dagen, ju!" (pucko...) En liten svart box landar framför mig, och efter några sekunder förstår jag vad det är för något som händer... Efter det är allt hemskt suddigt. Tårarna rann nerför mina kinder, och jag fick fram ett "ja, det är väl klart" som svar på den stora frågan!

• Little Mermaid

Åh, vad romantiskt TezzAmore! Måste vara mer nervöst och fria när det står en massa andra runt omkring.

• Little Mermaid

Mysigt att förlova sig i Rom. Det måste vara en av världens mest romantiska städer. Jag var där på konferens i våras och hoppas komma tillbaka dit med min kille någon gång.

• TezzAmore

Linum: Jag kan inte låta bli att fnissa lite åt eran mysiga förlovning! *fniss* Känner igen mig där att man är så lättlurad... hehe! (när hann du köpa de?!) Hihi!

• Nides

Hallå tjejer... Och hej o välkommen Little Mermaid!!
    Vilka gulliga berättelser. Man hade ju en massa ideer om hur man vill bli friad till. Men hans sätt var bäst. Vi hade ju pratat om att gifta oss länge. Men både han o jag ville ju gifta oss inom ett år från den dagen han friade men så bled det ju inte.....
    Kopierar vad jag har skrivit i vår sida..
    "Det var den 31 mars 2006. Jag hade efter noga planering lyckats fixa en överraskningsfest för min älskades 25 årsdag. De flesta av våra vänner och våra syskon var där. Han blev riktigt överraskad. Alla hade jätte skoj och då var det dags för tårta. Och han skulle hålla sitt tacktal, då kom det mest oväntade, han gick ner på knä och frågade om jag ville dela mitt liv med honom. Ni kan väl gissa själva vad jag sa?!?!"

Jag är 29 förresten!! mmm lammkött! hahaha hoppas att det inte blev alldeles för långt nu.

• Ab fab

Godmorgon.
    Härligt med en dos romantik så här en regnig tisdag förmiddag. Sitter o försöker klura ut en o annan klips tanke men det går inte så bra tyvärr.

I helgen skall jag på tur med mina bsäta vänninor. Vi flyger till Warsawa på fredag. Riktigt bra hotell med spaavdelning mitt i stan. Det skall bli härligt

• Fröken Malm

Lykke,

Spa låter inte helt fel! Blir sugen på en ansiktsbehandling så här i höstrusket!

Själv ska jag assistera i köket hemma, det är kakling på schemat i helgen. Igår kom luckorna upp, så det går framåt i varje fall......Trodde det skulle ta en vecka, men vi får väl vara glada om köket är färdigt innan jul. Pust!

• Ab fab

Nytt kök är inte dumt. Jag ser fram emot nya tapeter i vårt kök. de har varit terracotta men efter solblekning gått över till nån blandning av orange och blek apelsin... inte snyggt alls.

jag har aldrig varit i WAW men hoppas kunna hitta nån som gör manikyr, kanske hitta coola skor. Men mest blir det mat o prat o vin med vänninorna, det är inte det sämsta

• Fröken Malm

Skönt att komma iväg i höstrusket! Vi var ju i London förra helgen och det är mysigt att komma iväg från vardagen.

Min pappa är i Warsawa en del med jobbet, han säger att det ska vara en vacker stad.

Hur går det med planeringen annars, flickor? Jag MÅSTE börja med korten snart, men det kommer ju en massa annat i vägen.......

Tezz, inget ord från Jan än? Jag ska ringa i slutet av veckan om jag inte hört nåt!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?