• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Nu ska jag strax gå hem! Kram till er alla och hoppas ni får en riktigt trevlig, mysig, kärleksfull och underbar helg!

• Carma07

Vilken fart det har varit på er under veckan Vi är precis hemkomna från Norrland och hade en del att ta igen

Jag kan också den 26 som ni pratade om innan.

lykke: Om du är inne här under helgen så blev jag väldigt nyfiken på hantverksmässan i Tollered. Passerar ju där på söndag. Problem bara att få med sig sambon in.

Ha en trevlig helg.

• Linum

Hej på er!

Har varit på möte i Borås hela dagen... Trevlig stad. Det finns en klänningsbutik som heter Brides & Beauties, som var väl värd ett besök. Skall dra dit sambon nästa fredag och prova lite. Det fanns typ 80 modeller i 70 olika färger eller nåt.

Annars tillbringas kvällen framför jättetv:n och två bra filmer. Någon som har sett "För evigt" och är lika kär iden som jag?

• Ab fab

Helmina- tack för inbjudan! Jag jobbar tyvärr men bröllopspratarfikor är ju aldrig fel

carma- godmorgon. Missade tyvärr att läsa här under helgen. Vi var i Tollered. Himla mysigt. Tittade på smeder och vävning. Mumsig fika o lotteri. Vann hembakat bröd! Gillar Tollered. Där finns en festlokal som heter Åkeriet. Vi tittade på den också. Helt ok lokal - men inte bröllop för mig.

• Carma07

Godmorgon på er! Denna vecka är jag tillbaka på jobbet och kanske hänger med lite mer

Helmina: Tack för inbjudan. Kan inte hänga med imorgon, men säg gärna till om det blir fler gånger. Vi har bokat träff den 26 november. Kolla om det är fler som vill hänga med då.

• Little Mermaid

Hej!

Jag kommer gärna med i ert gäng! Jag och min blivande bor i Göteborg och gifter oss på Orust i augusti 2007. Vi bytte ringar nu i lördags den 11/11. Jag sitter här och tittar på min vackra ring titt som tätt och bara myser. Ser fram emot all bröllopsplanering det kommande året. Än så länge har vi kyrka och lokal bokad.

• Ab fab

Little mermaid- välkommen. Va kul att du vill följa med. Vi har träffats en gång tidigare- för ca två veckor sedan- o vi var faktiskt himla trevliga .

• Carma07

Little mermaid - Välkommen!! Kul att du vill följa med. Det var väldigt kul att träffa andra bröllopsplanerare.

• Little Mermaid

Kul att ni träffats. Läste längre upp i tråden att ni ska ses igen. Vad trevligt!
    Det är kul att få frossa lite i det här med bröllop. Vill ju inte tjata ut min kille, även om jag redan är på god väg.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?