• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Bra idé lykke. Jag tar med min dator. Sakll ju egentligen göra en klippbok med allt, men jag hittar liksom ingen snygg bok med rätt funktioner i... typ bra papper att skriva på...

• Fröken Malm

Hej på er flickor!

Usch, vad stressigt jag haft det på jobbet, men har i alla fall hunnit vara inne och tjuvläsa vad ni skrivit...

Igår var jag på massage, hade sett fram emot 75 min med lugnande och avslappnande massage, men ack vad jag bedrog mig. Har så ont idag att jag inte kan sitta knappt, molande värk i hela ryggen...SOM han tryckte!!!! Usch, nån annan som känt så här???

Förresten, kan med största sannolikhet komma den 26:e, men eftersom vi renoverar köket så går all tid till de på helgerna...... Hoppas i alla fall det blir klart innan jul!

• TezzAmore

Själv har jag skrivit ut en massa saker och sparat dom i en mapp... kan ta med mig denna. Vet inte ens vad som ligger där längre! Hehe! Bra tillfälle då att sortera ut de man inte behöver!

• Nides

Ska försöka ta med mig lite grejer oxå.. allt ligger lite överallt.
    Lite på jobbet, lite hemma, lite på nätet osv.. Ska oxå organisera allt!! Hahah

• Nides

Hehehe va gulligt!!

Jag var ju såååå nervös innan vi träffades.. Trodde verkligen inte att alla skulle var så himla trevliga. Men visst hade man tur..

• TezzAmore

Jaha... nu har sambon åkt till Ögonakuten i Mölndal... igen!!

Förra gången fick han en stålflis i ögat, denna gången var det en svetsloppa som brände sig fast.... Tur att pappa var här och käka lunch med mig, så han kunde köra älsklingen till Mölndal... lite jobbigt att köra dit själv när man har ont och ser dåligt med ena ögat... Ska åka dit efter jobbet och hämta honom. Hoppas att han får hjälp ganska snart så vi inte behöver sitta där halva natten... Suckar! Det är tro det eller ej, tredje gången som han åker till Mölndalsakuten under alla dessa år som vi varit ihop! Snacka om att ha otur! Och denna gången använde han faktiskt svetsskydd, men när han var klar tog han ju av sig det. Då smätte det till i svetsfogen och en loppa hoppade in i ögat på honom och brände sig fast.... *suckar*

Hoppas han inte har för ont den stackarn. Jag får skämma bort honom lite extra ikväll... hur skämmer man bort en kille? Synd att jag inte vet exakt när han blir klar. Kunde åkt och köpt lite Whiskytryffel till honom... det vet jag att han gillar!

• Fröken Malm

Åh, vad trist!!!! Hoppas han är okej!

Du vet väl att vägen till en mans hjärta går genom magen så laga nåt smaskens till honom! Min kille hade uppskattat en full gottepåse! Hehe!

• Ab fab

Fy va läskigt - ögonen är man ju så sjåpig med. Håller tummarna för att du hinner köpa whiskychoklad som plåster på såren

Ja nervös- det klart jag var när vi skulle träffas men om jag lyckas träffas min blivande på nätet skall jag väl överleva ett gäng tjejer *s*. Men jag tycker verkligen det var himla lyckat och det skall bli kul att träffas snart igen.

Skriva i den här tråden är ju mitt andningshål när jag är utråkad av att läsa trista avtal

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?