• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Låna Knut av lykke07. Han kanske är en sådan där chipchoptomte med oanade krafter...

Jag tycker att 26:e låter som en bra idé. Kan man åka buss till dig, bauti?

• Ab fab

jag tar knut under armen o kommer. och förhoppningsvis prover på pappret till inbjudningarna. o en skiss på ring

• bauti

Japp, bussen stannar här utanför.

Nu skall jag bege mig till det svenskas hem, Ikea. Kolla om man hittar lite fler julhjärtan till bröllopet.
    Vi hörs!!
    ¤blubb¤

• bauti

lykke, skall sanningen fram så köpte vi glögg förra helgen.

• Fröken Malm

Hej på er!

Här var det full rulle!

London var jättemysigt! Shoppade en del, men inte det jag skulle ha, utan ett par mocka-boots och en ögonskugga. Och en tröja till min älskling, som var menad som en julklapp men han luskade fram att jag köpt den så han fick den direkt.....

När och var är det bestämt för en träff??

• TezzAmore

Hej Fröken Malm! Välkommen tillbaka! Hoppas att resan gick bra! Det är inget bokat riktigt än. Sist erbjöd sig Bauti att vi kunde komma hem till henne i Mölndal söndag den 26 för lite fika, någon snackade om glögg!

• TezzAmore

Sen var det även snack om en trädgårdstomte, men det beror nog på att vi snackade filmer igår. Har du sett Tomteterror på Elmstreet eller Tomtarna i Bullerbyn? Haha!

• Fröken Malm

Hahhaha! Nej, men "tomten är far till alla barnen".

I Svensson Svensson finns det ju en trädgårdstomte som hette Efraim. Sjukt...

• Linum

Ska vi säga den 26:e hemma os bauti?
    Hur många kan då?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?