• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

Jag hoppas att vi kan få ihop en fika 26- det hade varit så kul att träffas igen. Det var ju fler som var intresserade förra gången- hoppas att vi kan få med dem nu (jag klommer ju inte ihåg namnen men det var ju flera som tyckte det verkade intressant)

Visst borde man kunna tjuvsmaka på glöggen den 26

Inga tomtediskussioner idag?

• bauti

GOD MORGON!

Då hade jag fattat det rätt. Vi som kan kanske kan träffas 26? Eller vad tycker ni?

Med detta milda väder så e nog tomtarna lite slöa fortfarande. Annars så finns "stekta gröna tomtar" att hyra.

• Ab fab

Jag röstar definitivt för fika den 26. Och glögg

Nån som har någon bra idé om när o var o så

• bauti

Hos mig är ni alltid välkomna.

• TezzAmore

bauti: Var någonstans i stan bodde du nu igen? (Minne som en guldfisk!)

• bauti

Ååå en guldfisk kompis. Tur att jag inte e ensam
    Mölndal, stensjön.

• TezzAmore

hihi! Ja, vi kan bilda en guldfiskklubb!

Jag är inte så bra på geografi... Mölndal vet jag var det ligger men inte Stensjön, Hihi! Men det går nog att ta sig dit ändå! Om vi inte ska några intaga alkoholhaltiga drycker så tar jag nog bilen, det är ju lite långt bort, jag bor ju på andra sidan stan! *spejar*

• bauti

Det skall nog inte vara någon fara. Jag kan ju alltid köpa hem en hel tomtearme som försvar.

¤blubb¤

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?