• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Fröken Malm

Stämmer bra!

Var första gången jag var på ett sånt pass och steppbrädan användes flitigt....
    Är inte bästa kompis med den brädan, är rädd att jag ska snubbla!!! Så jag tvivlar på att jag kommer gå på det igen....heheh!

Tacka vet jag Body Combat!

• TezzAmore

lykke07: Jag tar gärna emot tips hur man skriver ett cv och personligt brev. Det var 6 år sedan jag sökte jobb sist och då fick jag så himla bra hjälp via arbetsförmedligen. Fast då var jag ju i deras "system". Ung tjej som inte fått jobb efter gymnaiset du vet. Fick gå såna där arbetskursgrejsemojser bara för att få lite pengar... (1500.-!!) Räckte ju inte ens till hyran! Iaf. vet inte om jag platsar att få deras hjälp igen, eftersom jag faktiskt redan har ett jobb...

• TezzAmore

Fröken Malm: På vårt gym hörde jag en tjej säga att deras MRL-pass var med en sån där stor boll! Jag tycker iaf. att bara namnet är avskräckande, som gjort för att få kramp!!

• Fröken Malm

På vårt gym heter passet med boll "Core Ball".

Tycker det är förvirrande med alla namn, low impact, super intense, high fat burn, bla bla.
    Är det inte tillräckligt attraktivt att bara kalla det "jymping"?

• TezzAmore

Fröken Malm: Glöm det jag skrev, jag såg fel!!! Det heter ju Core Ball hos oss också!

• Carma07

Fröken Malm: Du lär dig brädan. Det var längesedan jag tränade nu, men förr var jag ganska flitig på step up. Det kändes lite konstigt i början, men sedan "flyger" man över brädan.

• TezzAmore

Hihi! När jag var 13 år hade de step up på tv. Jag tyckte det verkade så himla kul så jag byggde mig en step up av trä på slöjden i skolan! Kan ju tala om att den vägde typ hundra kg. när jag skulle cykla hem med den på pakethållaren. Använde den typ en gång sedan fick den bli bord till marsvinsburen!

• Ab fab

Bra användning för step-bräda att ha den till marsvinsbänk Jag håller mig till core, pump o balance. Skall på yoga om en stund. Orytmiskt o odansant så jag bara snubblar på brädan.

• Fröken Malm

Jag klarar inte att röra på armarna samtidigt som man göt steg....=inte koordination! Och så tittar man på alla andra som grejar det galant.....Haha!

Hörde talas om nåt gym som hade karaoke-spinning, det tyckte jag lät festligt!!! Hahahha!

• Ab fab

wow vilken kombination. jag sjunger så hemskt. jag tänka mig hur det låter när jag flåsar av utmattning också....

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?