• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Fröken Malm

God morgon töser!!!

Vilket underbart väder!!!

Som Tezzan skriver så har vi tänkt att ta en kort tripp nånstans direkt efter bröllopet. Skulle vara världens antiklimax att börja jobba på måndagen direkt efter bröllopet. Min kille är chef över resan, så det kommer bli en överraskning.

Vår "riktiga" bröllopsresa kommer med största sannolikhet bära av i oktober, till Australien, eftersom kompisar till oss gifter sig i Sydney den 20/10.

• Nides

Nej åka till jobbet är väl inget alternativ måndagen efter. VI funderar på att åka jan 2008. vi började kolla lite igår. VI har svårt att bestämma oss. Tänkte kryssning men jag tror att det blir Aruba eller Kuba. Så på måndagen får vi hoppas på en billig restresa.

Kollade även på övernattningen igårkväll. Det lutar åt hotell 11. Och då blir det två nätter.

• TezzAmore

Nides: Jag har också tittat på Hotell 11!

• Nides

Tezz: hotell 11 är relativt "billig". Tittade på Gothia towers, kostade 4100 om man vill ha den stora sviten.

• TezzAmore

Nides: Kommer inte ihåg, var skulle ni gifta er och ha festen någonstans?

• Nides

Tezz; vi ska ha festen på Malins Skafferi. Var och hur vi ska gifta oss är ännu inte klart! Bra va?

• TezzAmore

Nides: Ja, just det så var det juh! Jag har hört att Hotell 11 ska vara ett fräscht hotell! Jag funderade skarpt på det stället eftersom vi ska gifta oss och ha festen på hisingen.

• Stefans fästmö

Hotell 11 är jättefint, har varit där i jobbet. De har fina stora rum o en bubelpool på taket!! Har hört att deras restaruang e bra oxå... Och så ligger det ju fint vid vattnet.

• Ab fab

Ja mejl ja... hur förvirrad är jag

jag skickade morgonens mejl till fel grupp. Ni känner ju inte ulla i stockholm eller att vi skall fira R i morgon.... Medelåldershjärnan har slagit till....

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?