• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Malm: Du har fått svar!

• TezzAmore

någon som har Götafrissornas hemsida?

• bauti

Har hör att Graham & Ada skall vara bra på b-frissyrer. Har bara varit där och slingat och klippt.

• TezzAmore

Jag tror att jag vet var Graham & Ada ligger. Tycker att stället ser så himla trendigt ut... jag känner mig oftast vilse på sådana ställen...

hmmm....götafrizzorna verkar inte ha någon egen hemsida?

• Linum

TezzAmore: 995 är ju ett jättebra pris! Jag måste ha läst fel... Attans. Kunde ju ha bott där då!

• TezzAmore

Synd bara att det erbjudandet bara gäller året ut! Till nästa år kommer de säkert att ha höjt priset...

• Linum

Det gör de säkert, men antagligen inte så mycket. Det var ju ett bra pris för ett såpass flott hotell! Dessutom har de bubbel på taket! Kanon. Hade inte tvekat en sekund, även om de höjer priset. Om du bokar nu får du säkert ett bra pris.

Man kan alltid boka av!

• bauti

Det brukar vara bra med erbjudande dom har. Det kommer säkert nya nästa år. Inte gråta

Dom var jätte gulliga på Graham. Ligger på Kyrkogatan. Inget sådant a la hollywood place.

• TezzAmore

bauti, har inte dom väldigt enkel och lite stram inredning? Jag har bara gått förbi och då fått uppfattningen av att det där måste ju vara en sånt där supertrendigt ställe eftersom de har minimalistisk inredning.

Inte för att inredningen gör stället sämre eller bättre, haha!

Sitter här på jobbet och dödar lite tid. Sambon håller på att fixar med bilen... *suck* men det måste ju göras! Har ni hört att det ska snöa imorgon?

• bauti

Stället e pyttelitet när du ser det från gatan, men det finns mer en trappa upp.

Min darling har bytt till vinterdäck på min bil i dag, ibland e dom för goa

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?