• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • bauti

Lykke

Åldern tar ut sin rätt dagen efter

• Ab fab

ja va fasiken... jag kan inte parta flera dar på raken längre.... det är för jäkligt.

förresten så måste vi ju vara på ett mer privat ställe nästa gång vi träffas så jag får höra era arabiska glädjetjut...*s*

• TezzAmore

Jag tyckte att en After Work var ett bra ställe att lära känna lite nytt folk på. Alla vet ju att man blir lite mer avslappnad av ett glas vin. Nu när vi träffats och vet vilka de andra är, så känns det inte lika pirrigt att träffas. Jag var nämligen lite nervös innan... hihi!

• Ab fab

Jag tror vi alla var nervösa inför att träffas...

After work var en kanonidé. Det funkade ju perfekt. Det kanske var tur att musiken var hög- vårt prat kanske hade överröstat alla annars

• Nides

TezzAmore; Jag tror inte att du var ensam om det!

• Carma07

Det är alltid nervöst att träffas första gången. Jag tycker att allt gick jättebra och var riktigt kul. Kul också att alla vill träffas fler gånger. Det är så bra när man har rätt öron som orkar lyssna för bröllopsplanerandet:

• Ab fab

Ja det är härligt att kunna vräka sig i bröllopsplanering med er

• TezzAmore

Utan att känna sig jobbig heller!

• Ab fab

Såg ni bröllopsbilderna i GP igår? Det kanske så man skall göra... åka till Las Vegas o vigas av en Elvis-look a lika

• Linum

Jag hade nog aldrig kunnat hålla mig för skratt vid en sådan knasig ceremoni... Undrar om vigselförrättaren gungade med höfterna när han sjöng "Crying in the chapel" för brudparet

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?