• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

Picasso var kul- för mig är han mest en konstnär som målar konstiga kvinnor men här visade de tavlor från hela hans liv. Mest var det tidiga verk- blå och rosa perioden. Skira harlequiner mer än fyrkantiga kvinnor med dubbla ansikten om man säger så

Men klart kul att se. massor av folk. Annars blev det mest kura hemma (varför har man ingen öppen spis... Det hade varit perfekt i lördags*s*) med ett glas rödvin o en varm filt.

• Fröken Malm

Hej på er!

Trevlig att träffas i fredags!

Vore ju jätteskoj att träffas igen nån gång före jul.

Verkar som om man inte missade något på bröllopssmässan i Billdal då....

• TezzAmore

God morgon! Jättekul att träffas tjejer, det måste vi göra om! Det var jätteskönt att bara få snacka bröllop utan att känna sig jobbig! He,he! Kram till er alla!

• Nides

Äntligen måndag... blääää
    Längtar redan till fredagen. Har BT-siten öppen men skriver i word för att det ska se ut som jag jobbar. hahha
    Har så himla mycket att göra måste bara börja då är det inte svårt att sätta igång.
    Skulle hinna med så himla mycket igår med hann inte med nåt. Städade iaf. Ska iväg i veckan o titta på klänningar. De har REA på Svahn i kungsbacka såg jag. Yippi.
    Hörs sen töser.
    Kramiz

• Ab fab

Fantastiskt att tiden gick så fort i fredags. Fyra timmar i ett nafs. O mycket mer att prata om. Nästa gång hoppas jag att vi får se bilder på era klänningar- spännande!

Jag har aldrig varit på någon bröllopsmässa. Tur att jag inte gick på den i Billdal. har det inte brukat vara en på Svenska mässan tidigare?

• Fröken Malm

Jo, det var en i våras, "Fest & Bröllop".

Tror dock inte det kommer nån i vår, i alla fall inte enligt Svenska Mässans websida.....synd!

• Ab fab

hmmm... då hade inte jag fattat att vi skulle gifta oss

• Nides

Jag var på det som var på svenska mässan.
    Det var ju lite allt annat oxå. Det var helt ok.
    Va tråkigt att det inte ska vara nåt till våren?!?!

• Ab fab

Appropå klänningar. Victor & Rolf gör ju HM:s designkollektion iår. var precis inne o kollade den på HM:S hemsida. Tom brudklänning är med...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?