• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Brud 2008

Jag blir lite avundsjuk på er som är i stan, jag hade verkligen velat gå :(

• Ab fab

Hej
    jädrans väder de förutspår. Läste att de uppmanade alla som inte behövde gå ut att stanna inne i morgon.... Vi kan väl höras i morgon om vi är inblåsta eller inte

• Linum

Tror inte att det kommer att bli så farligt på fredag eftermiddag. Blåsten kommer ju in inatt, och lär avta något under morgondagen. Man får väl bege sig med buss om man ska någonstans.

Vi håller tummarna för att vi kan träffas allihop!

• TezzAmore

Från SMHI´s hemsida:

Utsikter till fredag kväll.

Sydlig vind, som ökar till frisk, vid kusten hård. I morgon mellan väst och sydväst, med risk för stormbyar även inne över land. Ett regnväder passerar, i nordvästra delen rikligt. Det följs från i natt av regnskurar, men sent i morgon uppklarnande. Efterhand allmänt mellan 10 och 15 grader.

Det ser ut som att vi klarar oss ganska bra här nere ändå med bara blåst. Värre blir det ju i mellersta sverige där det kommer att snöa massa också!

• bauti

Håller tummarna att vädrets makter e på våran sida. Vill inte missa träffen i morgon.

• TezzAmore

Det stod åxå att det som kommer in över mellersta delarna av sverige är det värsta ovädret på 1,5 år. Däremot har jag hört nått om att nästa vecka kan det komma in ett oväder som är ännu värre! *brrrr*

• bauti

Tur att man inte bor där. Huuuu

• TezzAmore

Ja, jag har det bra häääär, där jag kan luuuukta på mina bloooommor!

• Carma07

Vad jag förstod så kommer ovädret in i kväll och under natten och att det värsta är över till imorgon eftermiddag. Vi får hoppas på det iaf Men det verkar ju som om vi alla har tillgång till bt under dagen, så vi kan ju som lykke07 säger, kolla av med varandra imorgon.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?