• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Min m2b blev till och med lite avundsjuk när jag sa att jag skulle på fika med 8 pers jag aldrig träffat innan för att bara prata bröllop!.."då får jag väl leta upp en bra fotograf då, när du inte ska vara hemma" *fniss*

• Stefans fästmö

TezzAmore

Nej, jag skulle väl kunna säga det till m2b även om han tycker det är lite konstigt - jag har redan varit på två fikor, men att tacka nej till middag med vänner för att jag ska på bt-fika, det känns lite dumt... Hoppas på nästa gång!

Linum

Vad bra att han tycker så! Det finns ju några få killar här på BT, de får väl oxå träffas o sucka över oss... ;)

• TezzAmore

Stefans fästmö: Klart att du ska träffa dina vänner! Jag menade det inte på det sättet att du skulle dumpa dom för att gå på "pysselfika" med oss! Det var bara ett förslag på vad du kan säga nästa gång vi ska träffas! För vi kommer nog träffas fler ggr!

• värmlandstjej

Hej Allihoppa!!
    super kul att jag får hänga på, kom in på denna tråden av en slump i går kväll, men tänkte att det säkert är för sent. Vad glad jag blir=)

• Linum

Kul det skall bli att få ett ansikte till alla alias man sett här! Och ett riktigt namn...

*undrar vilken av alla dumma bröllopstidningar jag köpt som man skall ha under armen på fredag*

• Ab fab

jag behöver ju en kärra för att bära med mig den senast inköpta... jössen vilken tungviktare. Jag tror jag tar den bärbara datorn istället

• Carma07

Hej alla!

Hur är planen för er på fredag? Kommer ni att äta där eller blir det bara "barhäng"?

Ska bli jätte spännande!! Dags att leta upp tidningarna jag har köpt. Ligger någonstans. I värsta fall får jag väl köpa en till .

• Linum

Har de ingen viktväktarmeny blir det nog vatten för mig... skämt å sido...

Jag skall nog käka något lätt så att man inte tappar humöret mitt i allt pladder ; )

• Carma07

Linium: Bra idé! Man vill ju orka med kvällen.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?