• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Köpte Amelia Brud & Bröllop 2005 och 2006. Mycket bättre än både Bröllopsmagasinet och Allt om bröllop tycker jag. De var lite mer konkreta och hade tips för alla plånböcker. Sedan gillar jag tidningar där reklamen inte bara riktar sig till 08-området... : )

Man kan alltid få något bra tips från tidningarna tycker jag. Problemet är bara att den klänningen jag hittade i en av tidningarna är en 2006:a och finns nog kanske inte när jag har tänkt köpa (om typ 15 kg eller så).

• Ab fab

Jag håller med- Amelia är den som känns bäst. Snyggast, mest verklighetsanknuten... ja jag gillar den bäst

• TezzAmore

Ja, då får jag helt enkelt ta mig en tur in på Amelias hemsida! Är det lätt att beställa? Måste man vara prenumerant?

• TezzAmore

Så, nu har jag också beställt! Det var ju inte alls svårt!

• Carma07

Linum: Gratis bröllopstidning är ju inte fy skam. Ibland ska man ha tur.

För tillfället ligger våra planer nere. Har just nu fullt upp med annat. Men nästa vecka får jag plocka upp dem igen så man är i full gång tills vi träffas

• TezzAmore

God morgon! Köpte Bröllopsmagasinet igår. DÖm av min förvåning när jag såg att den kostade lika mycket som Allt om Bröllop, men innehöll typ 300 sidor mer! Iaf. så var det mest bilder i den, men jättemysigt att blädra i. Jag måste hålla med om att det är väldigt 08- inriktad reklam i tidningarna och det är lite tråkigt, men nu är jag nog fast och kommer inte kunna sluta köpa tidningar förräns allt detta är över!

• Ab fab

Jag har nog ramlat i samma fälla... men det är en rolig fälla det kommer nog bli fler tidningar före 25 augusti...

• TezzAmore

Ja, det skadar liksom ingen och det är ju inget destruktiv beroende så jag tänker också forsätta handla tidningar!

• Linum

Jag jobbar inom tidningsbranschen, så min sambo märker nog inte om jag har 25 tidningar till liggandes på golvet i arbetsrummet.. de kan ju alltid para sig med hans hifi/datablaskor!

Någon som vet ungefär hur länge 2006 års klänningar finns kvar i butikerna?

• TezzAmore

God morgon!

*puff*

Lykke07
    Linum
    carma07
    fröken Malm
    TezzAmore
    bauti
    Nides
    jessa.c (kanske)
    Stefans fästmö (kanske)

Hard Rock Café 27/10, kl:18.00.

Inga fler som ska med?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?