• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Carma07

Låter härligt med att ligga och slappa på en strand i en vecka. Jag har redan inhandlat två bröllopsmagasin fastän jag sa till mig själv att jag skulle klara mig utan dem Men det står ju mycket bra tips i dem.

• Ab fab

Aha... bröllopstidningar är ett kapitel för sig. jag har köpt min första.. och min andra. egentligen tycker jag de är rätt fjolliga o ger mig inte så mycket- men jag lovar att jag säkert kommer köpa någon mer.

• Carma07

Håller med om att tidningarna egentligen är onödiga då jag tycker att de bara innehåller annonser, men det är ju ändå så svårt att låta bli. Har ändå hittat en del i tidningarna som tipsar en lite granna.

• Te66an

Hade gärna följt med den 27:e men ska tyvärr bort då. Blir det någon mer träff, vilket jag antar eller hoppas så kan jag ju hänga på då.

• Carma07

Fler träffar får vi nog försöka med. Det är ju en hel del att planera

• Ab fab

föll för frestelsen igår.... Köpte en tidning igår- Allt om bröllop. 69 kr o sen blev jag besviken. Jag tror att vi kommer få mycket mer ut av att prata med varandra än från bröllopsmagasinen

• jessa.c

Hej hej jag vill hänga på om jag kan jobbar nu ifs, blir dock lite mammaledig efter nyår igen men hänger på.
    Skall gifta oss 9 juni -07
    kul m tips och idder osv om ni vet bra grejer häör istan

• TezzAmore

Uppdatering av "anmälda" personer!

Lykke07
    Linum
    carma07
    fröken Malm
    TezzAmore
    brud 2008 (kanske)
    bauti
    Nides
    jessa.c (kanske)

Hard Rock Café 27/10, kl:18.00.

• Nides

Visst blir man besviken på vissa bröllopstidningar?
    Jag köpte nya bröllopsmagasinet. Guuuuuuuuud, va tråkigt. Inget som jag hade nytta av iaf. Kan ju bero på att de har vinterbröllop som tema o jag ska gifta mig september. Nåja, jag har en tidning att hålla i den 27. thi thi
    Syns!

• Linum

Har precis bokat kyrka och lokal efter att ha varit förlovad sedan 060922! Yipee!

Känner mig ganska redo för bröllopsfikan nu faktiskt : )

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?