• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Får man hänga på tåget den 27:e? Vill inte heller tjata sönder min sambos stackars öron...

Tid & plats?

• Ab fab

Linum
    det klart du skall följa med! Ju fler desto bättre!

• Brud 2008

Jag kanske kan den 27:e, i så fall kanske jag kan haka på?

• Ab fab

Lykke07
    Linum
    carma07
    fröken Malm
    TezzAmore (troligtvis)
    brud 2008 (troligtvis)

Missade jag nån? vi verkar bli ett ordentligt gäng! himla kul!

• TezzAmore

God morgon!

Då är frågan vart vi ska gå? Jag har bara varit på två After Work...än så länge! Det ena var på Nivå och det andra stället var Hard Rock Café. Personligen gillade jag HRC bäst, mycket god buffé och ok pris på dricka, innan kl 10 iaf! Några fler förslag?

• Linum

Tycker att Hard Rock är ett kvalificerat förslag. Röstar för! Vi skippar väl den röda nejlikan i knapphålet för att känna igen varandra va?..

Åker till Tunisien i natt för att bara sola en hel vecka, så busa inte till det innan jag kommer hem! ; )

• Ab fab

Hard rock blir jättebra. Ingen nejlika... skall jag komma ihåg. Får väl ta en bröllopstidning under armen istället

• Carma07

Har inte varit ute på After Work på evigheter så jag har noll koll på vad som är bra. Mitt enda önskemål är att det är någonstans där det funkar att sitta ner och kunna prata utan alltför mycket hög discomusik i bakgrunden. Jag får så svårt att höra vad folk säger då. Men sist jag var på Hard Rock Café(när det inte var det utan hette något annat) så var det bra där. Det är ju lite tidigt att bestämma ännu, men ska vi träffas någonstans utanför innan eller träffas vi där?

• Carma07

lykke07: Bröllopstidning var ju smart

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?