• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Detta är bara ett förslag, men igentligen skulle man väl kunna ta en After Work någon fredag? Inget grymt festande alltså utan ett glas vin eller öl och "chôta" litegrann!

• Fröken Malm

Tezz, du är en klok kvinna!

• TezzAmore

Fröken Malm, tackar, bockar, bugar och niger!

• Ab fab

En mycket bra idé. Lite vin kan ju inte skada . fast risken är ju att vi pratar ännu mer....

vad sägs om 27 oktober? Kan det vara något?

• TezzAmore

Jag kanske kan den 27/10. Om min sambo ska gå ut med jobbet så är jag fri. Om han inte ska gå ut med jobbet den fredagen kommer vi att åka ner till landet och hälsa på... tyvärr vet jag inte änn...

• TezzAmore

Men jag bokar upp den 27 utifall att!

• Ab fab

ja va kul

27 okotber är inskrivet i almanackan

• Pretty^Woman

hej :)

När jag såg inlägget trodde jag att ni skulle mötas så tidigt så möjligt hihi
    men det blir inte förän MÅNAD nästan :D
    Hoppas ni har kul och får några goa och bra ideer

• Carma07

Vilken rolig idé. Jag följer gärna oxå med. Har ännu inte hunnit trötta ut några vänninor eftersom vi inte har berättat ännu. Sambon är redan trött på så här tidigt planerande så jag har lovat honom att få lite break från mig så fort lokalen är helt fixad. Kul att få prata med någon. Vill ju planera massor. Jag bokar oxå in den 27 oktober.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?