• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Beroende på tiden vi ska träffas kanske man kan samlas och träffas utanför först?

Det där med bröllopstidningen var ju en jätterolig idé! Bättre än en nejlika i knapphålet!

Linum: Ha det så gott och sola lite för mig med!

• Fröken Malm

Hej tjejer!

Tycker det låter hur bra som helst med en AW. Har aldrig varit på HRC, så det ska bli kul!

Att träffas utanför är en bra idé!

• Linum

Om denna tråd stängs ner innan dess, är min mailadress: kahlander@hotmail.com

Utanför HRC blir väl jättebra. Är kl 18 för tidigt?

Jag kan sola åt allihop om ni vill! Har precis varit en vecka i Rom och promenerat några mil, så jag kan behöva lite horisontalläge...

• Carma07

Linium: Solsemester låter härligt. Ha en trevlig resa!!

• Ab fab

Japp då står en rund tant utanför HRC 18.00 27 oktober med Amelia Brud under armen

• Sister of the Night

Skit skit skit också.
    Jag hade också velat bo i Göteborg och sitta på fik med likasinnade och babbla bröllop.
    Åh vad mysigt det lät... :(

Hoppas ni som har förmånen till detta får det mysigt på caféet i alla fall! :)
    Själv får jag nöja mig med BT så länge ;) :D

• Linum

Jag sällar mig till den runda tanten! Jag har inte riktigt koll på bröllopstidningarna, men något skall jag väl kuna hitta på. 27/10 kl 1800. Ha det gott tills dess!

• TezzAmore

Här (troligtvis) kommer en rund tant till utanför HRC 18.00 fredagen den 27 Oktober!

• TezzAmore

Bäst att ta med sig penna och papper så man kan anteckna lite tips också!

• Carma07

En tant till utanför HRC 18:00 fredag 27 oktober med bröllopstidning av något slag Och med anteckningsblock för lite "brainstorminganteckningar". Ska bli kul!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?