• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Linum: Va blev det för kyrka och lokal? *nyfiken*

• Linum

Det bidde Råda kyrka och Mölndals Roddklubb (alldeles vid Rådasjön). Min dröm var egentligen min konfirmationskyrka i Dalsland (röd träkyrka från 1600-talet alldeles vid en sjö) men det blir så krångligt när gästerna kommer från allt mellan Malmö och Umeå... Råda kyrka är en röd träkyrka från 1700-talet och ligger ganska nära sjön! Så nära jag kunde komma m a o!

• Linum

Jag vet inte var smileyn kom ifrån... jag skrev "slut parentes"...

• Carma07

Vad kul, nu är vi ju ganska många till den 27:e.

• Stefans fästmö

Hej hej tjejer!

Jag har inte tröttat ut alla mina kompisar än men snart min m2b tror jag... ;) Hänger gärna med på fika, vet inte än om jag kan den 27e men jag får se lite närmare!

• jessa.c

hallo jo undrar om ni vet bra ställe kolla bröllopsklänning tyger? och mönster typ till kläning vet vilken klänning vill ha men ha en mönster att gå på...

vi bokat lokal nu oxå kyrkan klar, så detta blir stört skoj nervöst hahaha
    27 vet jag inte riktigt än men återkommer

vilak datum har ni tjejer?

jag 9 juni-07 toleredskyrka på Hisingen

• jessa.c

Lite nyfiken oxå eran bröllopsresa vart skall den gå?
    när?

vi vill komma ifrån till bad och sol bara faktiskt men vet ej riktig vart än, men när skall man dra???+

• TezzAmore

Uppdaterar igen!

Lykke07
    Linum
    carma07
    fröken Malm
    TezzAmore
    bauti
    Nides
    brud 2008 (kanske)
    jessa.c (kanske)
    Stefans fästmö (kanske)

Hard Rock Café 27/10, kl:18.00.

• Ab fab

ohhh va kul att vi blir så många.

• Linum

Tror ni att vi får plats så många vid samma bord på HRC? Det är ju jättekul att vi är så många, och det vore trevligt om alla kunde sitta tillsammans. Risken är kanske att det är ganska fullt, första fredagen efter löning. Vi ska inte fundera på ett lugnare ställe? Bara en tanke... Eller går det att boka bord på HRC? Någon som vet?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?