• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

vad roligt.. knappt en vecka kvar... thi thi.. Nu ska jag iväg o träna lite. Ha en bra onsdag kväll tjejer...

Kramis

• Brud 2008

Det har blivit ändrade planer för mig, det ser inte ut som att jag kan komma den här gången tyvärr :( Men det blir väl fler träffar...

• TezzAmore

God morgon!

En liten ändring...

Lykke07
    Linum
    carma07
    fröken Malm
    TezzAmore
    bauti
    Nides
    jessa.c (kanske)
    Stefans fästmö (kanske)

Hard Rock Café 27/10, kl:18.00.

Inga fler som ska med denna gång?

*puff*

• Ab fab

Jag köpte ny bröllopstidning igår. Många sidor men jag tror att det vettigaste man kan göra med den är att ha den under armen vid vår träff. Det stod inte mycket vettigt i den....

• Linum

Jag gjorde ett riktigt klipp! Beställde två "Amelia brud & bröllop" på nätet. Fick inget inbetalningskort, och på Bonnier säger de att om jag inte fick något inbetalningskort var de väl gratis då... Tur att man kan göra små klipp ibland!

Blev lite nojig häromdagen eftersom jag kom att tänka på att det nästa höst när vi skall gifta oss kanske inte finns så mycket vackra löv på träden. Alltså tog jag på mig stövlarna och knatade upp till Delsjön och plockade en hel kasse full med vackra asp- och lönnlöv. Min m2b bara log åt mig och tyckte att jag var jättesöt som planerar så bra...

Har ett bra möhippetips: Segelflygning. Hur kul som helst! Fick det i 30-årspresent och flög nu i helgen. Rollar, djupdykningar och loopar... you name it! Skithäftigt.

• TezzAmore

Linum: Det där låter inte som något för mig som inte gillar höjder... håller mig hellre på marken! Hehe! Jag har också funderat på att beställa tidningar, men tvekat. Köpte Allt om bröllop förra veckan, men tyckte inte att den gav mig så mycket. Va tyckte dom om Amelia tidningarna då?

• TezzAmore

lykke07: Vilken köpte du?

• Ab fab

Bröllopsmagasinet. Måååånga sidor.... lite att läsa

• TezzAmore

Jag var på Coop förra veckan, där hittade jag bara Allt om Bröllop. Fast det gav mig inte så mycket info eller inspiration, tyvärr!

• Ab fab

jag tror Bröllopsmagasinet kom ut 17/10

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?