• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

Jag ryser bara jag tänker på hur mycket det blåser.. usch... var borta vid lindholmen förrut, hade glömt hur mycket det blåser där borta. Brrrrrr...
    Men nu sitter jag som tur inne i värme under min härliga flit och en stor kopp te.
    Håller tummarna att vi inte blåser bort imorgon när vi står o väntar på varann.
    Ha en underbar torsdagkväll tjejer, Syns imorn!

• bauti

Ja ha, nu det blåsdag (som nalle Puh sa).

• bauti

Nu regnar det iaf inte. Kanske mojnat lite. Hoppas på det iaf.

• Carma07

Vart tog stormen vägen? Tycker inte att det blåser så mycket. Antagligen sov jag gott inatt och dessutom har jag inte hunnit vara ute så mycket ännu. Blåser det hos er?

• TezzAmore

God morgon tjejer! Jag har knappt märkt av blåsten alls! Det var likadant när Gudrun svepte förbi förra året. Där satt vi och mös i våran lägenhet och så kom nyheterna på kvällen och visade översvämmningar i stan och träd som låg överallt. Vi hade inte märkt nånting!
    Vi bor nog i en väldigt vindskyddad del av stan, hehe!

• Ab fab

Jag sitter vid Älven o märker inte jättemycket. Trodde nog att det skulle vara värre. Men fasiken... jag glömde ju bröllopstidningarna hemma... jag kommer med datorn under armen istället

• Linum

Hemma hos mig rör det sig knappt i träden, och då ser jag ändå ut över Krokslätt, Toltorpsdalen och Johanneberg... Blir lite lack när de lurar oss på en mysig höststorm... ; ) Det skulle iofs bli lite blåsigare i byarna under förmiddagen, men det blir kanske t.o.m sol i eftermiddag!

Ha ha! Det är blått över Johanneberg!

Vi syns i kväll tjejer!

• Linum

Rättelse: Toltorpsdalen skall bort och istället skall det stå ingenting. Jag satt och kollade på en busslinjekarta samtidigt som jag skrev inlägget. *pucko*

• TezzAmore

Jag har inte heller några tidningar med mig, men det kanske går bra ändå? Får ta tipsen samma väg som vinet; muntligt!

• TezzAmore

***BRÖLLOPSAFTERWORK!!***

Vi möts utanför Hard Rock Café, idag den 27/10, kl:18.00.

Lykke07
    Linum
    carma07
    fröken Malm
    TezzAmore
    bauti
    Nides
    värmlandstjej

Stämmer detta?

8-D

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?