• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Fröken Malm

Jag tyckte faktiskt den var snygg! Inte min stil, men någon annan skulle säkert kunna bära upp den fint!

Förresten Nides, såg också att Tonys Högtidskläder på Vasaplatsen också har rea.

Jag ska till London i helgen, skall se om jag hittar några vita schyssta skor på Evans, favoritaffären för oss som är "bredfotade". Chansen att hitta vita nätta skor i november är nog minimal.....

• TezzAmore

Fröken Malm: Glöm inte att gå till Bravissimo och kolla på underkläder med!

• TezzAmore

Jag tycker det är helt fantastisk, men jag kommer faktiskt ihåg vad alla ni heter! Jag hade ju läst någonstans att om man upprepar namnet några ggr. så brukar det fastna och tydligen funkar det! Hihi! Måste bara få chansen och skryta lite, jag har ju minne som en guldfisk annars!

• Fröken Malm

Hahhah! Jag kommer också ihåg! *klapp på axeln*

Just det, Bravissimo.....känner att detta Londonbesäket kommer lämna ett stort hål i pluskan!

Är nyfiken på hur det gick på HH!

• TezzAmore

Du ska få en uppdatering under dagen!

Har bara varit på så himla dåligt humör... Det första som hände mig när jag kom till jobbet var att en kollega bettede sig som ett svin, helt enkelt! Inte kul att börja dagen med att springa på en idiot som han... Jag har försökt släppa det, men det tar ju en stund innan det går över...

• Nides

Tack fröken Malm, Ska gå dit nån dag snart, förmodligen på onsdag då är jag LEDIG! GÖTT
    TezzAmore; Vet precis vad du menar. Min dag började oxå piss, men nu har jag fått mat i magen, då blir jag lugn o harmoniskt.
    Och Visst är det kul att man kommer ihåg alla namn.

• Linum

Jag sitter och lurar på hotellövernattning när vi skall gifta oss.

Vi kommer att ha fullt med folk hemma hos oss, eftersom inga anhöriga bor här i stan. Man samsas inte gärna 12 personer om ett badrum när 2 utav personerna är bruden och brudgummen... Det lutar åt att boka en svit i två nätter (natten innan och bröllopsnatten), för då kan man ju göra sig i ordning på hotellet. Vad tror ni om den idén? Sitter och väljer mellan Scandichotellen i stan, för då får man bra frukost : )

Några tips?

• TezzAmore

Nides: Tack för ditt stöd! Jag berätttade just för Sambon vad som hände imorse och kände att då blev jag arg igen... Inte roligt... jag funderar på att gå och prata med chefen, men det känns fel. Jag är inte sådan person som går och tjallar" på folk. Jag tar tag i det själv... men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det värsta är att det gäller en liten skitgrej, men det har hållit på länge. Jag känner mig nedvärderad av den jä*la typen. Han har ingen rätt att behandla mig som skit...

Nä, nu får jag tänka på nått annat... Nides, när får du reda på det där med jobbet?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?