• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Linum: När jag var på bröllopsmässan i Odd Fellowhuset var Scandic på Avenyn där. Där skulle en svit kosta 3000 (!)kr! Jag har också funderat på hotellövernattning. Det var någon som tipsade en sak. Eftersom man oftast checkar in sent på bröllopsnatten, blir det ju tråkigt att lämna hotellet redan på eftermiddagen. De bokade en natt till. Då kunde de verkligen njuta av bubbelbadet m.m....

• Linum

Juniorsviterna på Scandic Europa (Nordstan) kostar 1890 kr, och då ingår fri minibar, fruktkorg, fri tillgång till pool och bastu, stor frukost. Sviten är 37 kvm och har två rum.

Nides: Novotel låter ju kanonmysigt. Där finns det ju dessutom ett stycke Sjömagasin att äta på! Tack för tipset!

• Nides

Jag vet inte, han inom två veckor.
    Det känns som en evighet. Har ingen motivation att göra nåt idag.
    Och du TezzAmore; strunt i han. Om du går och stör dig hela tiden, då för han övertaget utan han vet om det men ändå.
    Do I make any sence??

• Nides

Hahaha min stavning.. hahah!!

• TezzAmore

Ja, Nides... du är en klok kvinna!

• TezzAmore

Oj! Alltså jag menade att du är en klok kvinna för ditt råd och inte på något ironiskt sätt över din stavning... hehe!

• Nides

Hade ni gjort era hemsidor på weddignannouncer?? Vill ni dela med ER??!

• Nides

hahaha...

Förresten TezzAmore; var ni kvar länge efter att jag gick hem??

• Linum

Jag har börjat på vår hemsida, men det krånglar ju heeela tiden... Jag kan inte radera text som jag skrivit in. När det väl r uppladdat, måste man ta bort alltihop om man upptäcker ett stavfel. Helt idiotiskt! Det kanske beror på att jag sitter med en mac...

• Carma07

Oj, vilken fart det var på er på måndag förmiddag. Jag måste också stolt säga att jag kommer ihåg era namn! Jag är urkass på sådant annars.

Linium: Vi kommer att ha samma situation som er med långväga gäster. Vi har ännu inte bestämt hur vi ska lösa det hela. Hittar du något bra, så säg till

Tezzamore: Tråkigt med sådan start på måndag morgon. Stå på dig mot honom!! Om det har hållit på länge tycker jag att du ska överväga att prata med chefen, om du känner förtroende för honom/henne vill säga. Hoppas att det ordnar upp sig snart.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?