• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Fröken Malm

Jag har bokat Hanna på Götafrizzorna, henne som jag går hos i vanliga fall. Tycker det känns tryggt att gå hos nån som känner till en och ens hår.

Har ni andra funderat på buketter?
    Jag ändrar mig varje dag!!!! Vet inte alls vad jag vill ha.............

• Ab fab

Det är lätt att dras med i stressen. Jag vill ju inte bli en sån där detaljplanerande bröllopshäxa som inte låter den blivande äkta maken ha något att säga till om... jag försöker verkligen att det som blir planerat är "vi" som planerat men han o jag har ju lite olika tempo...
    Lokal är bokad o dag är klar. Gästlistan skrev vi klar igår. Frisör är bokad men det är bara för att jag alltid går till henne o inte vill hitta en ny till bröllopet.

• Nides

Fröken malm.

Jag ändrar mig varje vad gäller buketter oxå. beroende på vad jag har sett den dan. Men vi ska ha vita blommor iaf.
    Dukningen kommer vara granny smith äpplen och murgröna på borden. Det tror jag inte att jag ändrar mig på. Hoppas jag.

TezzAmore. Min fröser har börjat jobba på NK, känns alldelles för mycket pengar.
    Men tillsammans ska vi komma på vart vi ska göra oss i ordning.
    Nu ska jag Hem jippi

Hörs sen

• TezzAmore

Nides: Ja, vi får slå våra kloka huvuden ihop och hitta nått riktigt bra och trevligt ställe!

De senaste ggr. som jag gått till min Frisör har jag varit missnöjd. Jag har haft snelugg och hon har bara lyckats klippa till den på ett bra sätt två ggr. av fem ggr. jag varit där. Nu är jag på jakt efter en ny. Har hittat en på nätet som jag tycker verkar intressant, men hon kan jag inte boka förräns om en månad för hon är bortrest... Jag får väl vänta och hålla mig till mina hårklämmor som livlinor för håret tills dess...

• TezzAmore

Fröken Malm: Jag vill också gå till någon som känner mitt hår... *avis* Hur länge har du gått till Hanna på Götafrizzorna?

• Fröken Malm

Tezz

Jag har bara varit där tre gånger faktiskt, men vi kommer så himla bra överens och har gått därifrån supernöjd alla gånger. Har aldrig haft en frisör mer än nåt år, eftersom jag flyttat utomlands hej vilt!

Nides,
    Granny Smith äpplen har jag också tänkt på! Och murgröna!
    Min svägerska blev färdig florist i våras så hon har en massa idéer, jag litar på henne!

• TezzAmore

Var ligger dom någonstans och vad kostar en klippning? *o)

• Fröken Malm

De ligger på Södra Vägen, mellan Korsvägen och Berzeliigatan (närmare Korsvägen)

Jag har alltid gjort slingor och klippt mig när jag varit där och det har hamnat på 1300 kr.

Förresten, du har mail!

• Rottan

Hej Tezz!

Såg att du varit inne på "vår" gamla tråd, och skrivit en hälsning! Kram

Ja, kors i taket,,,som om det inte vore nog, med att byta arb, planera bröllop osv, så har vi varit på visningar och är på husjakt...

• bauti

Kom hem efter att flängt runt och kollat på lokaler.
    Malins skafferi (nej, fick ingen bra kännsla),
    Palmhuset (trodde jag skulle svättas ihjäl där inne 80% luftfuktighet), Rosenkaffet (lite för konstiga bord, olika varianter),
    Lagerhuset (ok, men bara en jätte sal, inget annat).
    Så ni andra ligger inte efter i planeringen. Jag har inte ens en
    LOKAL!!!!
    Shitt pomfritt, ing-britt.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?